دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با فلسطین مظلوم همراه شدند؛ اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی+ تصاویر/ 7

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و همراهی و همصدایی خود با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.
کد خبر : 98364

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور داشتند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام با سایر اقشار مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با حمایت از ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از ظالمان و مستکبران بویژه رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند.


در این آیین کشوری و جهانی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه به‌همراه جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اجتماع در میدان ۱۵ خرداد و حرکت به سوی حرم مطهررضوی همراه با خیل عظیم جمعیت شرکت کننده در راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آل صعود» و «مسلمان بیدار است از اسرائیل بیزار است»، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و اقدامات وحشیانه آنان در کشورهای مختلف به ویژه علیه مسلمانان و مظلومان جهان اعلام کردند.


این مراسم با تجمع در حرم مطهر رضوی و شرکت در مراسم عبادی - سیاسی نماز جمعه پایان یافت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممقان در کنار آیت الله محسن مجتهد شبستری نمانیده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مسئولان این دانشگاه همگام با مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و انزجار خود را از استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل ابراز کردند.



دکتر آرش اسلامی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله قدس گفت: «روز قدس، میراث گران ‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی‌اش به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.»


اسلامی ادامه داد: «بی‌گمان، خطر اسرائیل، امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین‌های اسلامی است و انسجام و وحدت مسلمانان، به ویژه در شرایط کنونی،درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل ضرورت انکارناپذیر در جهان اسلام بوده و موجب سربلندی اسلام و مسلمانان خواهد بود.»


عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: «برگزاری باشکوه راهپیمایی امسال قبح برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی از سوی برخی کشورهای مسلمان را زیر سوال برده و فشار مضاعفی بر کسانی وارد کرد که روابط خود را با رژیم صهیونیستی آشکار می کنند.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ممقان اظهار کرد: «امیدواریم به برکت مجاهدت، مداومت، ابتکار، خلاقیت و تکیه مردم فلسطین بر آموزه‌ای الهام‌بخش قرآن کریم و مکتب پیامبر اعظم(ص) که برای ملت ایران تجربه شده است، آرمان آزادی قدس شریف محقق شود.»


در راهپیمایی روز قدس کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در کنار اقشار مختلف مردم حضور پیدا کردند.



مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان با حضور پرشورخود در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان امسال همچون سنوات گذشته حمایت خود را از مردم مظوم و بی دفاع فلسطین اشغالی در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به گوش جهانیان رساندند. حاضران هدف خود از حضور در راهپیمایی روز قدس را آزادی قدس شریف و نابودی کامل رژیم صهیونیستی اعلام کردند.


راهپیمایان از بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و مقابله با تحرکات تروریستی تکفیری‌ها و وهابیت وحرکت‌های آزادیخواهی و مقابله با دسیسه های شیطان بزرگ آمریکا و هم‌پیمانان آن در منقطه دفاع و حمایت کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پر شور داشتند.



جمعه همزمان با سراسر کشور و دوشادوش سایر اقشار مختلف مردم، کارکنان، اعضای هیأت علمی، بسیج اساتید و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان در راهپیمایی روز قدس و دفاع از مظلومیت مردم مسلمان و بی دفاع فلسطین و محکومیت جنایات استکبار و اسرائیل غاصب، شرکت کردند .


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



راهپیمایی روز جهانی قدس تجدید بیعت و اعلام دوباره حمایت از ملت مظلوم فلسطین در ارومیه برگزار شد که این مراسم به سنت هر ساله در آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می‌شود و در استان آذربایجان غربی همزمان با سراسر کشور این راهپیمایی باشکوه و حضور حداکثری ملت شهیدپرور ارومیه برگزار شد.


در این راهپیمایی، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی علیه اسراییل، خواستار پایان اشغال سرزمین فلسطین از سوی اسراییلی‌ها شدند. شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس، با دفاع از مقاومت فلسطینی‌ها در برابر اشغالگری اسراییل، از تلاش‌های فلسطین برای کسب حقوق مشروع خود حمایت کردند.


در این راهپیمایی علاوه بر اسراییل، علیه دولت‌های آمریکا، بحرین و عربستان سعودی نیز شعارهایی سر داده شد.


در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۵ جامعه دانشگاهی استان آذربایجانغربی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با پیروی از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین همراه با مردم شهیدپرور این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این مراسم پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا از سوی بسیج دانشجویی واحد پارس آباد به آتش کشیده شد و شرکت کنندگان در این راهپمایی با حضور در نماز جمعه این فریضه عبادی سیاسی را به جا آوردند.


مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.



امسال نیز همانند سال‌های گذشته استادان، دانشجویان و کارکنان این واحد دانشگاهی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونستی بار دیگر حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.


در این مراسم معنوی و همگام با سایر نهاد‌ها، ادارات و سازمان‌های استان البرز و در کنار اقشار مختلف، بار دیگر مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور پرشور خود در این راهپیمایی، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم اشغالگر صهیونیستی را ابراز کردند.


ر این راهپیمایی عظیم دانشجویان و کارکنان ولایتمدار بسیجی واحد کرج نیز حضوری پررنگ داشته و با حمل پرچم یکصد متری جمهوری اسلامی ایران بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کرده و به ندای حق طلبی رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفتند.


دانشگاهیان پلاکاردهایی حاوی بیانات گوهربار امام راحل عظیم الشان (ره) و مقام معظم رهبری را نیز در دست داشتند. این در حالی است که فضای داخلی دانشگاه آزاد اسلامی کرج نیز با شعار‌ها و مضامین مرتبط با روز قدس آذین شده بود.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم همگام با مردم انقلابی استان قم در راهپیمایی روز قدس و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی شرکت کردند.



در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان دانشگاهیان و عموم مردم انقلابی استان قم در تجدید بیعت با آرمانهای حضرت امام و مقام معظم رهبری و همراهی با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند.



اکنون، امت اسلامی ثمره دلنشین انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های جهانی با تمام وجود احساس می‌کنند و باعث غرور و سرفرازی ماست که میراث‌دار انقلابی هستیم که مایه الهام تمامی ملت‌های آزاده جهان است. انقلابی که با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همچنان از شادابی و طراوت برخوردار است. طراوتی که در فضای دانشگاهی کشور بیش از هرجای دیگری ملموس است. فرزندان غیور این مرزو بوم در عرصه دانشگاه و علم همگام با ملت بزرگوار ایران اسلامی هر روز برگ زرین دیگری را به کتاب انقلاب اسلامی می افزایند و همچنان پرچمدار پیشرفت و توسعه در جهان اسلام هستند.


ملت شریف ایران اسلامی با اتحاد و همدلی، در سایه سار آموزه های قرآنی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و پشتیبانی از ولایت فقیه، امسال نیز با حضور پرشور خود در این مراسم، پیامی شفاف مبنی بر عزم راسخ خود برمحو رژیم اشغالگر قدس داشتند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول همچون سال‌های گذشته، در کنار آحاد ملت شریف ایران اسلامی ضمن بیعت مجدد با آرمانهای مقدس شهداء، امام شهیدان(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری، در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام و همدوش با دیگر اقشار ملت ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه صوفیان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



رئیس واحد صوفیان به همراه جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه با پیوستن به صف راهپیمایان مردمی در حماسه روز جهانی قدس شرکت کرده و با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، با حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین خواستار آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی شده و از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان و حمایت استکبار جهانی از این جنایات، ابراز انزجار کردند.


در بخشی از بیانیه سیج استادان واحد صوفیان هم در این باره آمده است: روز جهانی قدس روز فریاد رهایی فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غارتگر، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.


صهیونیست غاصب باید بداند حکومت اسلامی و به ویژه مردم شریف و انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت فلسطین حمایت کرده و غده سرطانی اسرائیل غاصب را محکوم می‌کند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان در راهپیمایی روز قدس حضور داشتند.



دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان همراه با مردم روزه‌دار شهرستان رودان با خروش انقلابی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودان، در راستای بیعت با آرمان‎های مقدس نظام جمهوری اسلامی و محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، همگام با مردم سراسر ایران اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این مراسم باشکوه، دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد واحد رودان همراه با اقشار مختلف مردم مسیر مابین میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع شهرستان را با شعارهایی نظیر الله‌اکبر، لااله‌الاالله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیست و... پیمودند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته