دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1395 - 11:41
همزمان با هفته تامین اجتماعی

افتتاح بیش از ٤٠ پروژه بیمه‌ای و درمانی در ١٨ استان

مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی از افتتاح بیش از ٤٠ پروژه بیمه‌ای و درمانی در ١٨ استان و برگزاری مراسم متنوع برای گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 98352

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی،‌ امیرعباس تقی پور افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته تامین اجتماعی در فاصله زمانی ١٩ تا ٢٥ تیرماه ١٣٩٥ اجرا خواهد شد.


وی یادآور شد: درمانگاه مریوان، شعبه ٢ سنندج، شعبه سقز و شعبه بانه در استان کردستان، درمانگاه شعبه ٣ رشت و درمانگاه و شعبه آستانه اشرفیه در استان گیلان از جمله پروژه‌هایی به شمار می‌آیند که در هفته تامین اجتماعی به بهره‌ برداری می‌‌رسند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: ساختمان جدید اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان خوزستان و نیز ساختمان اداره کل، مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان خراسان شمالی در هفته تامین اجتماعی افتتاح می‌شود.درمانگاه استهبان و درمانگاه لامرد هم در استان فارس همزمان با هفته تامین اجتماعی افتتاح می‌شود.


به گفته تقی پور، حضور مدیران کل سازمان در سراسر کشور در نماز جمعه مراکز استان‌‌ها و شهرستان‌‌ها و سخنرانی پیش از خطبه‌‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود؛ ضمن اینکه از فرصت هفته تامین اجتماعی، حداکثر بهره برداری برای تعمیق تعامل با شرکای اجتماعی سازمان (بیمه شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری بگیران) دستگاه‌های اجرایی و قانونگذاری استفاده می‌شود.


وی، اطلاع رسانی به مخاطبان سازمان تامین اجتماعی و آشنایی آنان با وظایف، اهداف، سیاست‌ها، برنامه‌ها و عملکرد سازمان و همچنین انعکاس فعالیت‌های انجام شده در جهت روان سازی امور، توسعه خدمات به ویژه خدمات الکترونیک، ساخت و ساز و سرمایه گذاری‌های انجام شده را از دیگر برنامه ‌های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته