دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1395 - 09:59
با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با فلسطین مظلوم همراه شدند؛ اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی+ تصاویر/ 4

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و همراهی و همصدایی خود با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.
کد خبر : 98305

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند.



هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش همگام با مردم روزه‌دار در کنار سایر اقشار جامعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید پیمان کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش با تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و در راستای منویات مقام معظم رهبری با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با همدردی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.


سرپرست واحد، معاونان، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، همگام با خانواده معظم شهدا، روحانیون، مسئولان و کارکنان ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم لارستان همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.




دانشگاهیان واحد لارستان همصدا با مردم شهرستان خشم و انزجار خود را از آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست ابراز داشته و همگام با مردم سرافراز ایران اسلامی در سراسر کشور فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.


در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه لارستان بار دیگر با آرمان‌های بزرگ رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده وبا این حضور حماسی ثابت کردند که مردم آگاه ایران اسلامی همواره بر مظلومیت مردم فلسطین پافشاری می‌کنند و تا آزادسازی قدس عزیز از دستان پلید استکبار، فریادهای کوبنده خود را در دفاع از اولین قبله‌گاه مسلمین ادامه می‌دهند.


این مراسم از چهارراه پیروزی آغاز و با عبور از میادین و خیابانهای طول مسیر، تا مسجد جامع میعادگاه نماز جمعه این شهرستان ادامه داشت و راهپیمایی کنندگان در پایان این راهپیمایی در میعادگاه نماز جمعه لارستان مفاد قطعنامه را با فریاد الله اکبر تایید و سپس نماز جمعه را به امامت حجت الاسلام مختار موسوی امام جمعه شهرلارستان اقامه کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد در مراسم راهپیمائی روز قدس حضوری باشکوه داشت.



استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی در حالی که پلاکاردهایی در پشتیبانی از قیام های مردم فلسطین در دست داشتند با حضور گسترده و انقلابی خود در این راهپیمایی همگام و همصدا با اقشار مردم روزه دار و انقلابی مهاباد و سایر مسلمانان جهان خشم و انزجار خود از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.


در پایان این آیین، قطعنامه سراسری روز جهانی قدس قرائت شد.


در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، رئیس، کارکنان ،دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا همگام با سایر اقشار مردم همیشه در صحنه شهرستان فسا، حضور پررنگی به نمایش گذاشتند.



استادان دانشجویان و کارکنان روزه‌دار این واحد در ضیافت رمضان و در روز قدس با هدف زنده نگه داشتن این روز بزرگ تاریخی به امید رهایی مستضعفان عالم از ظلم و ستم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب مسیر راهپیمایی را طی کردند.


در این راهپیمایی که از میدان شاهزاده قاسم تا مصلای نمازجمعه شهرستان ادامه داشت دانشگاهیان و مردم همیشه در صحنه شهرستان فسا با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار خود را از رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و همه حامیان آنها اعلام و با قرائت بیانیه با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر با آرمانهای امام راحل و مقام معظم رهبری بیعت کردند.


اوجگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و کشتار مردم بی دفاع فلسطین در روزهای اخیر باعث شده تا راهپیمایی روز قدس امسال با شکوه خاصی و پرشورتر از هر سال برگزار شود.


هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همراه و همگام با دیگر اقشار مردم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این مراسم باشکوه، اقشار مختلف مردم مسیر مابین مسجد ولی‌عصر تا مصلای بزرگ نمازجمعه را با شعارهایی نظیر الله‌اکبر، لااله‌الاالله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر صهیونیست، اسرائیل اسرائیل مرگت باد مرگت باد و ... پیمودند.


بعد از آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل از سوی بسیجیان پایگاه مسجد امام خمینی(ره)، نمازگزاران در مصلای نمازجمعه حضور یافتند و قطعنامه‌ پایانی راهپیمایی روز قدس در ١٠ بند قرائت شد.


سپس امام‌جمعه نی‌ریز با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی ابراز امیدواری کرد که اسرائیل این غده سرطانی از روی زمین محو و سرزمین فلسطین در اختیار مردمش قرار گیرد.


آیت‌الله سیدمحمد فقیه ابراز امیدواری کرد که نماینده مجلس بتواند از حوزه انتخابیه خود دفاع و مشکلات مردم را حل کند.



راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور رئیس، معاونان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت همراه با مردم ولایت مدار شهرستان جیرفت برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت از حضور یکپارچه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در راهپیمایی روز جهانی قدس شریف خبر داد و گفت: «مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حمایت بی‌دریغ از رزمندگان فلسطینی و دفاع از مردم مظلوم غزه و دیگر مناطق اشغالی همچون سال های گذشته همپای ملت ایران و ملت‌های مسلمان جهان روز قدس به صحنه آمد و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس را سر داد و خشم و نفرت خود را نسبت به جنایتکاران رژیم صیونیستی ابراز کرد.»


دکتر مجید خزاعی اظهار کرد: «راهپیمایی روز قدس 95 با حضور میلیونی و با شکوه مردم برگزار شد که یکبار دیگر ملت نجیب ایران نشان داد با وجود همه ناملایمات، تبلیغات دروغین بدخواهان اسلام، همچنان پای ارزش‌ها و آرمان های انقلاب اسلامی و خط اصیل امام راحل (ره)، مقام معظّم رهبری و شهدای گرانقدر ایستاده است.»


رئیس واحد جیرفت تصریح کرد: «روز قدس امسال با توجه به تغییرات گسترده ای که در جهان روی داده فرصت خوبی بود تا با اتحاد با دیگر ملل اسلامی جبهه مستحکمی را در برابر دشمنان اسلام تشکیل دهیم و همچنین روز قدس می تواند سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی باشد.»


وی افزود: «آمریکا و شیطان بزرگ عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام و انقلاب اسلامی است و در میدان نبرد جدیدی که قدرت‌های خیره سر و زورگو، تحت سیطره و راهبری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران گشوده‌اند، با حضور عالمانه و فداکارانه مردم فهیم و قهرمان ایران همانند هشت سال دفاع مقدس، شکست سختی را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل کردند.»


خزاعی گفت: «ملت مسلمان ایران در این روز با شور و شعور انقلابی به صحنه آمدند و مشت محکمی را بر دهان یاوه گویان و همه بد خواهان اسلام و انقلاب اسلامی زدند.»


استادان، دانشجویان و کارکنان، رئیس و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز همانند سایر اقشار مردم با حضوری گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس یکبار دیگر با اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.



در پایان این راهپیمایی که از میدان آزادی شهر الیگودرز آغاز و به مصلای قدس این شهر ختم شد شرکت‌کنندگان با فریادهای الله اکبر قطعنامه این راهپیمایی را مورد تایید قرار دادند.


همزمان با سراسر کشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار، با حضور گسترده خود در راهپیمایی در روز قدس شرکت کردند.



دکتر غلامرضا جانباز قبادی، رئیس واحد و اعضای هیأت رئیسه، اساتید و کارکنان و دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی با حضور خود در راهپیمایی در روز قدس حمایت خود از مسلمانان مظلوم فلسطین و انزجار از اسراییل غاصب و جنایتکار را به نمایش گذاشتند و با اتحاد و همدلی در محکوم کردن اسرائیل برای بازپس‌گیری مسجد‌الاقصی قبله اول مسلمانان و محل عروج پیامبر(ص) تأکید کردند و بار دیگر اعلام کردند جامعه جعلی اسراییل به سرعت به پایان خود نزدیک می‌شود و با رنگ باختن رویاهای شیطانی دشمنان اسلام و با به اهتزار درآمدن پرچم فلسطین خونی تازه در رگ­های ملت اسلامی دمیده خواهد شد.


هیات رئیسه، استادان، پرسنل و دانشجویان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر – خلیج فارس همگام با آحاد شهروندان ولایتمدار مشهدی، با حضور پرصلابت خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر ندای حق‌طلبی و استکبارستیزی سر دادند.



هیات رئیسه و استادان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر – خلیج فارس با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با فریاد‌های مرگ ‌بر‌ اسرائیل، مرگ ‌بر‌ انگلیس و مرگ ‌بر آمریکا با اعلام انزجار از جنایت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صیونیستی، خشم خود را از سکوت مدعیان حقوق‌بشر و پشتیبانی استکبار جهانی در مقابل مظلومیت تاریخی ملت فلسطین اعلام کردند.


مهدی بصیرت پس از پایان این راهپیمایی گفت: «بی‌شک روز قدس طرح و برنامه‌ای هوشمندانه برای مقابله با استکبار و غارتگران بین‌المللی است که از سوی امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شده و در واقع می‌توان از این روز با عنوان روز اتحاد کشورهای اسلامی در برابر این افراد یاد کرد.»


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرمشهر – خلیج فارس افزود: «حضور در راهپیمایی روز قدس بعنوان یک تکلیف شرعی بر تمامی مسلمانان جهان لازم است و با حضور مشتی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب است.»


جمعی از استادان،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با دیگر اقشار مختلف مردمی در سراسر کشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



همزمان با جمعه آخرماه مبارک رمضان و همگام با مردم جمعی از مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با حضور خود در راهپیمایی مبارزه با صهیونیسم و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیسم علیه ملت و کودکان بی دفاع فلسطین اعلام کردند.


دانشگاهیان همراه با انبوه روزه داران، با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی پیام های خود را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر و .. به گوش جهانیان رساندند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته