دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کونته: آلمان‌کامل‌ترین تیم جهان است/ پیش‌بینی نتیجه بازی غیرممکن است

آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا قبل از دیدار با آلمان گفت: مقابل تیم بزرگی بازی خواهیم کرد و هدف ما در این بازی فقط پیروزی و صعود به مرحله بعد است.
کد خبر : 98287

به گزارش گروه ورزشی آنا، آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمش مقابل آلمان که امشب قرار است انجام شود گفت: «ما مقابل قوی‌ترین تیم از هر منظر قرار خواهیم گرفت. آنها بهتر از اسپانیا هستند و قهرمان جهان هستند. من فکر می‌کنم آلمان کامل‌ترین تیم در جهان است و آنها بازیکنان بسیاری قدرتمندی دارند و تیم سازمان یافته با مربی خوبی هستند.»


وی ادامه‌داد:« این بازی نسبت به بازی مقابل اسپانیا کاملا متفاوت است و ما در چند روز گذشته تلاش کردیم آنها را کاملا آنالیز کنیم. سعی بر این داشتیم که نقاط ضعف آنها را شناسایی کنیم تا بتوانیم به آلمان ضربه بزنیم. ما احترام زیادی برای آنها قائل هستیم، و بیشتر سعی خواهیم کرد روی نقاط قوت خودمان کار کنیم.»


سرمربی ایتالیا افزود: «این یک بازی بزرگ برای ما است. ما پیش از جام مقابل آنها تن به شکست دادیم، اما شرایط حال حاضر فرق دارد و ما در اینجا هستیم. هیچ کس نمی تواند این دیدار را پیش بینی کند و این کار غیرممکن است اما ما دوست داریم به پیروزی برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته