دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایشگاه «رنگ رهایی» افتتاح شد

نمایشگاه گروهی پوستر «رنگ رهایی» در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری با تاکید هنرمندان تجسمی بر دفاع از مردم مظلوم فلسطین افتتاح شد.
کد خبر : 98192

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، نمایشگاهی از آثار گرافیک جمعی از هنرمندان مرکز تجسمی حوزه هنری با موضوع فلسطین و روز قدس با حضور پررنگ رسانه‌ها در گالری زنده‌یاد ابوالفضل عالی افتتاح شد.


در آیین افتتاح این نمایشگاه در روز چهارشنبه نهم تیرماه، هنرمندان گرافیست و مجسمه ساز حضور پیدا کرده و بر لزوم حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند. حسین یوزباشی، سیدحمید شریفی، ابوالفضل خسروی، سعید منزه، امیرحسین آقامیری هنرمند نگارگر و ... از جمله هنرمندانی بودند که در گشایش این نمایشگاه حضور داشتند.


در آثار نمایشگاه «رنگ رهایی» تکنیک های مختلفی به کار گرفته شده و فعالیت های گرافیکی چند نسل از هنرمندان را درباره موضوع فلسطین می توان دید؛ موضوعی که با چنین جمله‌هایی در بعضی از پوسترها بر آن تاکید شده است: مقاومت زنده است، به یاد شهدای غزه، مرگ میان دندان ها شعله می کشد، کجاست موسی که بشکافد این نیل سیاه را؟ مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مرکز وهابیت در جهان به کانون های فتنه و جاسوسی مبدل شده اند؟ و ...


این نمایشگاه شامل آثاری است از احمد آقا قلی‌زاده، مرتضی اسدی، سید عبداله حاجی سیدحسن، محمد خزائی، ابوالفضل خسروی، محمدرضا دوست محمدی، یونس رجبی، سید حمید شریفی، صابر شیخ رضایی، قباد شیوا، ابوالفضل عالی، امیر عبدالحسینی، سعید عجمی، حمید عجمی، مصطفی گودرزی، سیدحسن موسی‌زاده، مصطفی ندرلو، علی وزیریان و حسین یوزباشی.


گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 تیر از ساعت 9 تا 18 همه روزه (به‌جز ایام تعطیل) از این نمایشگاه بازدید کنند و استثنائا روزهای پنج‌شنبه و جمعه (10 و 11 تیرماه) نمایشگاه برای بازدید عموم باز است.


انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه
ارسال نظر
قالیشویی ادیب