دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌‌وگو با آنا

کیانی : به‌شدت به دنبال قهرمانی هستیم‌/ عشوری شماره 6 تراکتورسازی را به من بخشید

کاپیتان تراکتورسازی گفت: همه شرایط برای قهرمانی در این فصل آماده است و با بازیکنانی که جذب شده‌اند به‌دنبال قهرمانی هستیم.
کد خبر : 98145

مهدی کیانی درگفت‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، در پاسخ به این سوال که تراکتور با این همه ستاره برای قهرمانی تحت فشار کاذب قرار نمی‌گیرد، گفت : «چند سالی است که تیم ما در آستانه قهرمانی قرار می‌گیرد ولی قهرمان نمی‌شود و امسال با بازیکنانی که جذب شده‌اند به‌شدت دنبال قهرمانی هستیم. قطعا بازیکنان تراکتور عادت کرده‌اند که زیرفشار تماشاگران بازی‌های خوبی را ارائه کنند.»


وی ادامه داد: «تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود باید بازیکنان بزرگی را جذب کند و در این راه هم تراکتور ستاره‌های خوبی را جذب کرده است و امسال اگر خدا بخواهد می‌خواهیم قهرمان شویم. زحمات زیادی را اقای آجرلو و قلعه نویی کشیده‌اند و به نظر من با این پتانسیل باید برای قهرمانی گام برداریم گرچه تا بازی‌ها آغاز نشود نمی‌توان حرفی در مورد قهرمانی زد و باید دید بقیه تیم‌ها چه شرایطی دارند.»


کیانی در مورد اینکه امسال شماره 6 را بر تن خواهد کرد هم تصریح کرد: «سینا عشوری به من لطف کرد و این شماره را به من داد. البته شماره زیاد برای من اهمیتی ندارد، آنچه مهم است این است که رفاقت در تیم ما وجود دارد و با این دوستی‌ها می‌شود به فکر قهرمانی بود.»


کاپیتان سرخپوشان تبریز در مورد پیوستن جاسم کرار پرحاشیه به تیم تراکتورسازی هم گفت: «کرار در تبریز محبوب است، او بازیکن باتجربه و خوبی است و کیفیت بالایی دارد. حواشی که او در این مدت داشته هم فکر نمی‌کنم در تراکتور داشته باشد. البته امیر قلعه‌نویی هم با تفکر این بازیکن را گرفته است و ما می‌توانیم روی کیفیت کرار برای بهتر شدن کار کنیم. او بازیکن فنی است و روی او زیاد خطا می‌شود. باید صبورتر باشد و بر اعصاب خود مسلط باشد. معمولا بازیکنی که خوب و سازنده است از سوی بازیکنان حریف همواره با خطا روبه‌رو می‌شود.»


هافبک تدافعی تیم تراکتورسازی درباره جذب لوسیانو ادینیو و محمد ابراهیمی هم بیان داشت: «نسبت به هر دو بازیکن شناخت دارم، ادینیو بازیکن خطرناکی است و ابراهیمی هم از بازیکنانی است که آمدنش به تراکتور ما را در خط حمله زهردارتر کرده است، فکر می‌کنم خط حمله خطرناکی داریم و می شود روی این بازیکنان حساب ویژه ای باز کنیم. امیدوارم که آمار بهترین خط حمله لیگ شانزدهم را به دست آوریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته