دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرمانده نیروی زمینی ارتش: حضور حماسی مردم در روز قدس نابودی رژیم صهیونیستی تا 25 سال دیگر را محقق می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: حضور حماسی مردم در روز قدس پیام فرمانده کل قوا مبنی بر نابودی اسرائیل در کمتر از 25 سال اینده را محقق خواهد کرد.
کد خبر : 98133

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، امیر احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران درباره پیام‌های این راهپیمایی اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی و امت اسلام با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس تلاش می‌کنند تا از ملت فلسطین حمایت کنند و نشان دهند که قدرتی به نام جهان اسلام در حال شکل‌گیری است.


امیر پوردستان ادامه داد: پیامی که فرماندهی کل قوا فرمودند که ما 25 سال آینده شاهد وجود رژیم صهیونیستی نخواهیم بود با این حضور حماسی محقق می‌شود.


فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تلاش غربی‌ها برای محدود کردن برنامه موشکی ایران پس از برجام گفت: 327 سال است که ما تحت این فشارها هستم متناسب با ا ین فشارها حرکت خود را ادامه داده‌ایم از این رو هر چه که آنها حلقه محاصره را تنگ‌تر کنند، ملت ایران پرنشاط‌ تر از قبل نه تنها در عرصه موشکی که در سایر حوزه‌های علمی نیز پیش می‌رود و کشورهای هم‌پیمان خود را حمایت می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته