اولین کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان 20 تیر برگزار میشود/ آخرین مهلت ثبتنام، 15 تیر
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پورتال کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و و موسسات دانشبنیان، اولین کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان با کمک استادان مرتبط بازاریابی و سخنرانان برجسته خارجی و با هدف توسعه صادرات شرکتهای دانشبنیان برگزار میشود.
این کنفرانس از سوی انجمن تحقیقات بازاریابی ایران، انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاریهای فناوری و نوآوری ریاست جمهوری۲۰ تیر در وزارت کار برگزار میشود.
اهمیت پژوهش بازار در توسعه اقتصاد دانشبنیان، نقش پژوهشهای سندیکایی به عنوان راهکاری برای دستیابی به اطلاعات بازار با کاهش هزینهها، ارائه تجارب شرکتها در بازاریابی و کسبوکارهای دانشبنیان، پژوهشهای بازاریابی بینالملل و نقش آن در توسعه صادرات با محوریت صنایع دانشبنیان، تاثیر مطالعات بازار بر فرآیند توسعه محصول (از ایده تا بازار)، روشهای تست ایده و نوآوریها پیش از ورود به بازار و بازاریابی نوآوریها پس از تست ایده و شناخت دیدگاه های مصرف کنندگان برای خلق ارزش و تعریف منافع کارکردی و احساسی براساس نوآوری های محصول از جمله محورهای این کنفرانس است.
حضور شرکتهای دانشبنیان، کسبوکارهای فعال در پارکهای علم و فناوری، کارشناسان حوزه بینالملل و شرکتهای تحقیقات بازاریابی در این همایش با ایجاد فرصت بهرهمندی از تجارب مشاوران بینالمللی در حوزه بازاریابی در توسعه اقتصاد دانشبنیان زمینهساز توسعه صادرات محصولات و خدمات دانشبنیان برای کشور میشود.
همچنین به شرکتهای دانشبنیان برای حضور در این کنفرانس 70 درصد تخفیف داده میشود.
علاقهمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت کنفرانس بینالمللی بازاریابی در صنایع دانشبنیان مراجعه کنند.
انتهای پیام/