دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1395 - 16:36
از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی اعلام شد؛

سومین فراخوان جایزه سفر دانشجویان دکتری

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به دانشجویان دوره‌های دکتری رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کمک‌هزینه شرکت در کنگره‌های بین‌المللی علوم و فناوری‌های شناختی، اعطا می‌کند.
کد خبر : 97880

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، پس از برگزاری دو دوره جایزه سفر برای دانشجویان دکتری تخصصی (PhD) و تخصص بالینی (رزیدنتی) و استقبال خوب دانشجویان، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی می‌خواهد از 15 تیر، سومین دوره این فراخوان را نیز منتشر کند.


دانشجویان علاقه‌مند فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوری‌های شناختی در یکی از دانشگاه‌ها و موسسات داخلی کشور که حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مولف اول، در حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی داشته باشند می‌توانند برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد درخواست دهند.


برای دریافت جایزه سفر، متقاضی باید ابتدا در سایت ستاد ثبت‌نام کرده باشد. پس از ثبت‌نام با مراجعه به کارتابل خود و انتخاب گزینه درخواست جایزه سفر دانشجویان برای شرکت در کنگره، مدارک و مستندات موردنیاز را ارسال کند تا پس از بررسی، نتیجه از طریق سایت به متقاضی اعلام شود.


همچنین روند دریافت حمایت در دو مرحله که مرحله اول مربوط به اعلام فراخوان، ثبت‌نام و ارسال مدارک است و مرحله دوم مربوط به پرداخت هزینه سفر و ارائه گزارش است، انجام می‌شود. اما مبلغ حمایتی مورد نظر، پس از برگزاری کنگره و دریافت گزارش سفر به متقاضی پرداخت می‌شود.


دانشجویان متقاضی پس از ثبت‌نام در سایت ستاد براساس فراخوان اعلام شده با ارائه خلاصه مقاله خود می‌توانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده کنند.


اسامی افراد پذیرفته‌شده حداکثر یک ماه پس از پایان مهلت ارسال مدارک (آخرین مهلت 31 مرداد) و براساس نظر شورای مشترک آموزش و پژوهش ستاد اعلام می‌شود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آیین‌نامه شرایط این حمایت به سایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری‌ ریاست‌جمهوری مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته