دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 تير 1395 - 16:16
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش خبر داد؛

تخلفات مالی و آموزشی بیشترین علت شکایت والدین از مدارس

مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش از دریافت 10 هزار شکایت مردمی از تخلفات مدارس در 9 ماه گذشته خبر داد و گفت: تخلفات مالی و آموزشی بیشترین علت شکایت والدین از مدارس است.
کد خبر : 97878

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحیم میرشاه ولد، مدیرکل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش اظهار کرد: بیشتر شکایات دریافتی از مردم مربوط به تخلفات مالی و آموزشی مدیران مدارس بوده است.


وی از فعالیت هزار بازرس در ادارات رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این افراد با حضور در مدارس به صورت محسوس و نامحسوس به روند ثبت نام نظارت دارند.


میرشاه ولد افزود: در همه استان‌ها ادارات رسیدگی به شکایات مردمی آمادگی رسیدگی به موضوع ثبت نام هستند و در تهران نیز تیم‌هایی برای نظارت و ثبت نام مشخص شده‌اند که بر اجرای ثبت نام در مدارس شهر تهران نیز نظارت کامل دارند.


وی گفت: پایگاه اینترنتی رسیدگی به شکایات مردمی ثبت نام با نام shekayat.medu.ir در کل کشور فعال است و اولیای دانش آموزان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی برای درج شکایت خود اقدام کنند.


مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ظرف حداکثر دو هفته به شکایات ثبت نامی پاسخ داده خواهد شد.


میرشاه ولد یادآور شد: نام نویسی در مدارس دولتی بدون هیچ شرطی و فقط براساس محدوده جغرافیایی و با ارائه اسناد محل سکونت صورت می گیرد و در مدارس غیردولتی براساس اولویت‌های مدرسه و بدون محدوده جغرافیایی انجام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته