دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«نهنگ عنبر - سلکشن رویا» عید فطر کلید می‌خورد

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر - سلکشن رویا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سامان مقدم عید فطر در تهران کلید می‌خورد.
کد خبر : 97838

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «نهنگ عنبر - سلکشن رویا»، این پروژه که در ادامه فیلم سینمایی «نهنگ عنبر»، نگاهی دیگر به زندگی کاراکترهای نسخه اول فیلم دارد، قسمتی از آن در تهران و قسمتی دیگر در شمال کشور جلوی دوربین می‌رود.


فیلم‌نامه «نهنگ عنبر- سلکشن رویا» را سامان مقدم نوشته است و تعداد زیادی از عوامل پروژه با نسخه اول این فیلم مشترک هستند.


مدیریت فیلم‌برداری «نهنگ عنبر – سلکشن رویا» بر عهده محمود کلاری است که پیش از این سابقه دو همکاری دیگر در فیلم‌های «سیاوش» و «صد سال به این سال‌ها» را با سامان مقدم داشته است.


شنیده‌ها حاکی از این است که در «سلکشن رویا» همان گروه بازیگران «نهنگ عنبر» حضور دارند و یک شخصیت جدید به قصه اضافه خواهد شد که قرار است از میان چهره‌های شناخته شده انتخاب شود.


این فیلم که ادامه داستان «نهنگ عنبر» است با ازدواج رویا و ارژنگ صنوبر آغاز می‌شود روایتگر ماجراهای زندگی آنها پس از شروع زندگی مشترک است.


رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، امیرحسین رستمی، رضا ناجی، نادر سلیمانی، علی قربان‌زاده، حسین سلیمانی و سام نوری بازیگران «نهنگ عنبر» بودند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سامان مقدم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته