دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1395 - 14:13
لیگ جهانی والیبال 2016؛

ایران - صربستان؛ این بار در تهران/ رویارویی شاگردان لوزانو با سخت‌ترین حریف لیگ جهانی

تیم ملی ایران در هفته سوم رقابت های لیگ جهانی( جمعه) باید مقابل صربستان،تیم صدرنشین این رقابت‌ها در سالن12 هزار نفری آزادی به میدان برود.
کد خبر : 97714

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سوت هفته سوم لیگ جهانی والیبال روز جمعه ساعت 21:00 دقیقه به صدا در می آید. در این هفته ۱۸ دیدار در سطح یک برگزار می شود که ایران از قاره آسیا میزبان تیم هایی چون صربستان، آرژانتین و ایتالیا خواهد بود.


تیم ملی ایران در هفتمین دیدار در رقابت‌های لیگ جهانی روز جمعه ساعت 21:00 دقیقه در تهران به مصاف صربستان می‌رود. شاگردان لوزانو در 6 بازی گذشته خود در لیگ جهانی والیبال، 2 پیروزی مقابل بلغارستان و آرژانتین و 4 شکست در کارنامه خود دارد و بالاتر از بلغارستان و استرالیا که هر 6 بازی خود را باخته‌اند در جایگاه دهم جدول 12 تیم برتر لیگ قرار دارند. البته نباید فراموش کنیم ملی پوشان والیبال با شرایط بسیار سختی به لیگ جهانی راه پیدا کردند. آنها پس از گذراندن مسابقات سخت و فشرده سهمیه المپیک استراحت کمی در تهران داشتند و بعد از آن هم در یک مسافرت طولانی راهی برزیل شدند.


صربستان این روزها در دوران اوجش به سر می‌برد و تاکنون هیچ باختی نداشته و صدرنشین جدول لیگ جهانی است. این تیم در همان هفته دوم رقابت‌ها صعودش را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرد.


اما دیدنی ترین جدال این هفته بین دو تیم ایران و آرژانتین خواهد بود. جایی که خولیو ولاسکو، سرمربی تیم آرژانتین باید مقابل شاگردان گذشته خود و همچنین رائول لوزانو، همشهری و رقیب خود قرار بگیرد. شاگردان ولاسکو در هفته اول در برزیل مقابل ملی پوشان ایران شکست خوردند و در این هفته به دنبال انتقام هستند.


بازی ایران مقابل ایتالیا هم در نوع خود جذاب است. تیم ایتالیا هم اکنون در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و در تهران به دنبال پیروزی است تا جواز حضور در مرحله نهایی را به دست بیاورند. بدون شک این تیم برای رسیدن به پیروزی و صعود به مرحله نهایی نبرد سختی با شاگردان لوزانو خواهد داشت.


باتوجه به اینکه تیم ملی هم اکنون در جایگاه دهم جدول لیگ جهانی قرار دارد به اعتقاد کارشناسان بعید است تیم به مرحله نیمه نهایی صعود کند. قرار است از بین 12 تیم جدول، 5 تیم برتر به مرحله نهایی صعود کند. مسابقات لیگ جهانی درمرحله نهایی در لهستانبرگزار میشود.


برنامه کامل هفته سوم لیگ جهانی به زمان‌های محلی کشورهای میزبان به شرح زیر است:


گروه سوم: ایران، ایتالیا، آرژانتین و صربستان


میزبان ایران - شهر تهران سالن ۱۲ هزار نفری آزادی
جمعه یازدهم تیرماه: ایتالیا - آرژانتین (ساعت ۱۸) و ایران - صربستان (ساعت ۲۱)
شنبه دوازدهم تیرماه: صربستان - آرژانتین (ساعت ۱۸) و ایران - ایتالیا (ساعت ۲۱)
یکشنبه سیزدهم تیرماه: ایتالیا - صربستان (ساعت ۱۸) و ایران - آرژانتین (ساعت ۲۱)


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته