دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

پنجعلی: بازیکنی که دلش با پرسپولیس نیست بهتر است برود/ طارمی و رضاییان باید دین خودشان را به هواداران ادا می‌کردند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حضور در فوتبال اروپا برای هر بازیکنی خوب است اما لیگ ترکیه چندان لیگ معتبری به حساب نمی‌آید که فوتبالیست‌های ما بخواهند قید فوتبال ایران را به خاطر حضور در این لیگ بزنند.
کد خبر : 97705

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جدایی رامین رضاییان و مهدی طارمی از پرسپولیس گفت: «پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیا و جهان است و حضور در این تیم سکوی پرتابی برای هر بازیکن تلقی می‌شود و به همین دلیل آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم فوتبال بازی کنند. طارمی و رضاییان که الان باشگاه‌های اروپایی به دنبال آنها هستند از طریق پرسپولیس معروف شدند و این تیم سکوی پرتاب آنها شد. البته به نظر من بازیکنی که دلش با تیم نیست بهتر است برود.»


وی ادامه داد: «صاحبان اصلی پرسپولیس هواداران این تیم هستند و هر بازیکنی که در این تیم به محبوبیت و مشهوریت می‌رسد باید حقش را به طرفداران ادا کند. به نظر من حضور یکساله و موفقیت یکساله در یک باشگاه ادای دین به آن تیم محسوب نمی‌شود و بهتر بود که این دو بازیکن هم برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماندند. ضمن اینکه از نظر فنی هم برای رضاییان و طارمی بهتر بود که با پرسپولیس تمدید می‌کردند تا فصل بعد در یک لیگ معتبر اروپایی به میدان می‌رفتند. حضور در فوتبال اروپا برای هر بازیکنی خوب است اما لیگ ترکیه چندان لیگ معتبری به حساب نمی‌آید که فوتبالیست‌های ما بخواهند قید فوتبال ایران را به خاطر حضور در این لیگ بزنند.»


پیشکسوت پرسپولیس در مورد وجود بازیکن سالاری در ایران و شرایطی که باعث می‌شود یک بازیکن در موقع امضای قرارداد بتواند تمام شرط‌هایش را در قرارداد ذکر کند بیان کرد: «زمانی که یک مربی لیست خریدش را به باشگاه می‌دهد، مدیرعامل موظف است تا بازیکنان مدنظر سرمربی تیم را جذب کند تا همه شرایط و امکانات را برای نتیجه گرفتن آن تیم مهیا کند. به همین دلیل باشگاه مجبور است تا آن شرط و شروط بازیکن مدنظر را قبول کند. گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که سرمربی نیاز مبرم به بازیکن خاصی دارد و غیر از آن هم گزینه خاصی برای جذب وجود ندارد و در این شرایط هم بازیکن از فرصت استفاده می‌کند و تمام بندهای قرارداد را به نفع خودش تمام می‌کند.»


پنجعلی در مورد فسخ قرارداد یکطرفه رضاییان با پرسپولیس و شکایت باشگاه از این بازیکن افزود: «هر بازیکنی که با پرسپولیس قرارداد دارد، شرایط و بندهایی در برگه قراردادش وجود دارد و رعایت به آن بندها وظیفه هر دو طرف است. در حال حاضر هم اگر بند قرارداد رضاییان به گونه‌ای بود که او می‌توانست فسخ یکطرفه کند پرسپولیس باید به آن عمل کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته