دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1394 - 11:47
در دیدار با جانبازان مشهدی اعلام شد؛

وزیر کشور: 50 میلیارد ریال به پروژه مرکز توانبخشی جانبازان خراسان رضوی اختصاص یافت

وزیر کشور دوشنبه شب همزمان با شب سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور در مرکز توانبخشی حضرت امام خمینی(ره) مشهد با جانبازان و خانواده‌های آنان دیدار کرد.
کد خبر : 9746

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که در این دیدار از سوی علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی همراهی می‌شد، ملاقات با جانبازان را توفیقی بزرگ توصیف کرد که پس از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) نصیب وی شده است.


وی گفت: حضور در جمع جانبازان مرور خاطره، ایثارگری و رشادت‌های آنان می‌باشد و دیدار این عزیزان باعث قوت قلب و ایجاد انگیزه برای خدمت بیشتر، صادقانه و بی‌منت به مردم است.


وزیر کشور افزود: از جانبازان و ایثارگران میخواهم تا تمام خدمتگزاران به نظام اسلامی را دعا کنند تا در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی موفق بوده و بتوانیم پاسخگوی ایثارگری‌های آنان باشیم.


وی همچنین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه جانبازان در این دیدار چه خواسته‌ای داشتند، گفت: کم‌توقعی و مناعت طبع این بزرگواران ستودنی است و عموم درخواست‌های آنان ارائه خدمات به جامعه ایثارگران بود.


وزیر کشور ضمن آرزوی شفای عاجل برای جانبازان، تأکید کرد: برای تأمین امکانات مورد نیاز آنان باید از ظرفیت‌های موجود در خراسان رضوی با همکاری استانداری استفاده شود و از طریق اعتبارات ملی نیز برای تحقق این مهم بهره خواهیم برد.


وی همچنین از اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار برای شتاب‌بخشی به روند اجرای پروژه مجتمع فرهنگی و مرکز توانبخشی جانبازان خراسان رضوی خبر داد.


وزیر کشور به منظور سرکشی از اقدامات ستاد تسهیلات سفر و بررسی فعالیت دستگاه‌های مسئول ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی به خراسان رضوی و مشهد سفر کرده است.


وی در همین چارچوب امروز ضمن بازدید هوایی از مسیرهای اصلی جادهای خراسان رضوی، با امدادگران هلال احمر در یکی از پایگاه‌های جاده‌ای شهرستان قوچان در شمال این استان دیدار کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته