دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1394 - 10:33
در گفت‌وگو با آنا:

لاهوتی: کارفرما خواندن مردم توسط رهبری، بیان اهمیت نقش مردم در نظام اسلامی است/ حرکت دولت در جهت منافع ملی‌ است

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به همدلی و همزبانی مردم و دولت، تأکید کرد: مردم تصورشان این نباشد که دولت بر خلاف منافع ملی حرکت می‌کند.
کد خبر : 9738

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، درباره نامگذاری امسال به نام سال «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» از سوی مقام معظم رهبری و سخنرانی ایشان در روز اول عید در مشهد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی و اولین سخنرانی خود در سال 94، نکات بسیار مهمی درخصوص همدلی مردم و دولت، مذاکرات هسته‌ای و تأکید بر لغو تحریم‌ها بیان کردند که توصیه‌های ایشان باید نصب العین مسئولان قرار گیرد.


نماینده لنگرود در مجلس با بیان اینکه در سال جدید می‌توانیم به یک درد و فهم مشترک بین دولت و ملت برسیم، گفت: دولت باید در سال جدید در حمایت از تولید، اشتغال‌زایی، کاهش تورم، رشد اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی کشور گام‌های محکم بردارد.


عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با تأکید بر اینکه، «مردم نیز تصورشان این نباشد که دولت برخلاف منافع ملی حرکت می‌کند»، خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه دولت در موضوع مذاکرات هسته‌ای که در حال انجام است با مشورت مقام معظم رهبری و شورای عالی امنیت ملی و در جهت بهبود اوضاع کشور کار را به پیش می‌برد.


لاهوتی ادامه داد: همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان دولتی به نفع ملت و نظام خواهد بود، علاوه بر آنکه به دولت در جهت پیشبرد امور و اهداف عالیه انقلاب اسلامی کمک می‌کند.


این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، دولت را کارگزار و مردم را کارفرما توصیف کردند که این نشان‌دهنده اهمیت و نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی است، لذا مسئولان باید در خدمت هر چه بیشتر مردم بکوشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته