دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بهروان: رقابت‌های لیگ شانزدهم زودتر شروع می‌شود/ تکلیف نفت به زودی مشخص می‌شود

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ گفت: ما از 25 خرداد تا 15 شهریور را به نقل و انتقالات اختصاص دادیم و این زمان تغییر نمی‌کند.
کد خبر : 97348

غلامرضا بهروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه شنیده شده با توجه به تغییراتی که در زمان شروع رقابت‌‌های لیگ برتر به وجود آمده، مدت زمان فصل نقل‌وانتقالات نیز کاهش پیدا می‌کند، گفت: «چنین اتفاقی هرگز نخواهد افتاد. ما 12 هفته برای نقل‌و‌انتقالات در نظر گرفته بودیم و این زمان ثابت می‌ماند. ما از 25 خرداد تا 15 شهریور را به نقل و انتقالات اختصاص دادیم و این زمان تغییر نمی‌کند.»


وی با بیان این موضوع که تغییر تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به خاطر تیم ملی فوتبال است،‌ عنوان کرد: «با توجه به اهمیت حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی و اینکه حضور در روسیه با ارزش‌ترین اتفاق فوتبال کشور ماست، تصمیم گرفتیم زمان شروع رقابت‌های لیگ را تغییر دهیم. کارلوس کی‌روش تصمیم دارد تا رقابت‌های لیگ را به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل کند و چون این اتفاق باعث تعطیلی سه هفته‌ای لیگ می‌شود، تیم‌ها هم لطمه می‌خورند چرا که در ادامه راهی که تیم ملی می‌رود ناچار به تعطیلی رقابت‌های لیگ در مقاطع مختلف هستیم.»


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ افزود: «حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های جام حذفی هم به رقابت‌‌های فوتبالی ما اضافه می‌شود و تمامی این رقابت‌ها فشار زیادی را به بازیکنان وارد می‌کند. بنابراین طی همین روزهایی که در پیش داریم جلساتی در سازمان لیگ برگزار می‌کنیم تا زمان رقابت‌های لیگ را جلو بیاندازیم. ما قطعا نمی‌خواهیم فشار زیادی روی بازیکنان فوتبال کشورمان بیاوریم و به خوبی می دانیم که فشار بیش از حد باعث مصدومیت خواهد شد و در این میان ممکن است این مصدومیت سراغ ملی‌پوشانی برود که تاثیر زیادی در تیم ملی دارند.»


او با اشاره به تغییر زمان قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر، خاطرنشان کرد: «اگر قرار است بازی‌های لیگ را زودتر شروع کنیم، طبیعتا زمان قرعه‌کشی هم باید زودتر برگزار شود تا مربیان برنامه مشخصی برای دیدارهای تیم خود بچینند. همچنین احتمال دارد دیدار سوپرجام میان قهرمان لیگ و جام حذفی نیز در زمان مناسب‌تری برگزار شود.»


بهروان در خصوص اینکه سازمان لیگ نهایتا چه تصمیمی برای تیم نفت می‌گیرد،‌ عنوان کرد: «منتظر هستیم تا مسئولان این باشگاه تصمیم نهایی خود را بگیرند. شنیده‌ها حاکی از آن است که ظرف امروز و فردا اخبار جدیدی از این باشگاه اعلام خواهد شد که با این وضعیت تکلیف تیم شانزدهم لیگ برتر نیز مشخص می‌شود. حتی اگر تا روز قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ هم وضعیت این باشگاه مشخص نشد،‌ ما نام تیم شانزدهم را خالی می‌گیریم و صبر می‌کنیم تا آخرین تیم لیگ هم وضعیتش مشخص شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب