دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1394 - 19:20
نسیمی خبر داد

افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی، مهمترین دستاورد سال 93 واحد بندرگز‎

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز از افزایش تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی به 3 رشته در این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جاری خبر داد.
کد خبر : 9729

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرگز، دکتر سورنا نسیمی در مراسم جشن پایانی سال 93 در جمع کارکنان و استادان واحد گفت: مدیریت هر سازمان بستگی به کارکنان و استادان آن واحد دارد لذا انتظار می‌رود کارکنان و استادان این واحد آموزشی با انجام امور مربوط به خود به نحو احسن در رشد، توسعه و پیشرفت این دانشگاه و این شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که در این صورت می‌توان با سربلندی این جایگاه آموزشی را حفظ کرد.


وی از جذب هیئت علمی متعهد و متخصص و اصلاح هرم هیئت علمی موجود، توسعه رشته‌ها با محوریت تحصیلات تکمیلی در 3 رشته، 10 رشته کارشناسی (فنی مهندسی )، افزایش کیفیت آموزش با بهره‌مندی از اساتید مجرب و تکنولوژی نوین آموزشی یاد کرد.


رئیس واحد بندرگز خاطرنشان کرد: افزایش تولیدات علمی دانشگاه و تجاری سازی طرح‌های پژوهشی، برگزاری همایش ملی و بین المللی با مشارکت نهادها و مراکز علمی ، فرهنگی و صنعتی ، فراهم کردن شرایط بهره‌مندی عموم جامعه از امکانات ایجاد شده دانشگاه و توجه به مسائل فرهنگی دانشگاه با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان و استان برنامه های این واحد دانشگاهی در سال آینده است.


وی تاکید کرد: نماد دانشگاه ، دانش است و زمانی این دانش و علم خود را نشان می دهد که نماد و نمود آن در قالب کار عملی و ابتکار ارائه شود.


نسیمی رویکرد جدید دانشگاه را افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی از جمله دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا ذکر کرد و گفت: با افزایش رشته‌های جدید کارشناسی ارشد در حال حاضر 5 رشته کارشناسی ارشد جهت صدور مجوز جذب دانشجو در شورای گسترش سازمان مرکزی پرونده انها در دست بررسی است تا با اخذ مجوز به جذب دانشجو در سال جدید اقدام کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته