دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1394 - 19:07

استفانوفسکی: ایران پیروز مطلق میدان بود

سرمربی تیم ملی فوتبال نپال با قبول شکست مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد ایران در تمام مدت زمان بازی تیم برتر میدان بود.
کد خبر : 9727

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان توانست با 5 گل تیم نپال را در اولین گام در رقابت‌های انتخابی المپیک شکست دهد.


جک استفانوفسکی سرمربی تیم ملی فوتبال نپال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: بازی بسیار سختی بود و ما از ابتدا می‌دانستیم کار بسیار دشواری را در دیدار با ایران در پیش داریم.


وی ادامه داد: قبل از بازی هم گفته بودم سطح فوتبال نپال با ایران بسیار زیاد است و ما تنها در این بازی سعی کردیم نتیجه بهتری را به دست بیاوریم.


وی افزود: بازیکنانم با جنگندگی در میدان حضور یافتند اما قدرت ایران بسیار بیشتر از ما بود و در نهایت بازیکنان حریف توانستند به پیروزی دست یابند.


اسفانوفسکی به آنا گفت: ایران در این بازی تیم برتر میدان بود و بازیکنان این تیم از ابتدا تیم پیروز زمین بودند و البته در نهایت نیز نتیجه نیز به سود آنها رقم خورد.


سرمربی نپال عنوان کرد: ایران مدعی اصلی صعود از این گروه است و این تیم می‌تواند حتی به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته