دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیش‌بازی انگلیس و ایسلند؛ جدال سه‌شیرها با جنگجویان سرزمین یخی

امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران دو تیم ملی انگلیس و ایسلند در استادیوم  آلیانز ریویرا شهر نیس به مصاف هم می‌روند و برنده این دیدار به مصاف فرانسه در مرحله یک چهارم خواهد رفت.
کد خبر : 97261

به گزارش گروه ورزشی آنا، انگیس در گروه B با تیم های ولز، اسلواکی و روسیه هم گروه که توانست با کسب 5 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور یک هشتم شود.


تیم ملی ایسلند هم با کسب 5 امتیاز از گروه F این رقابت ها دور دوم صعود کرده است و در دور گروهی با تیم های پرتغال، اتریش و مجارستان هم گروه بود.


آخرین باری که این دو تیم مقابل یکدیگر قرار گرفته با برتری 6 بر یک انگلیسی‌ها در یک بازی دوستانه همراه بوده است، اما روی هاجسون می‌داند که شرایط یورو بسیار متفاوت است و اصلا کار آسانی پیش رو ندارد.


این دو تیم تا کنون دو بار در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند یک بار انگلیس به پیروزی رسیده و یک بار هم کار به تساوی یک بر یک کشیده شده است.


ایسلندی ها که به مردان یخی معروفند برای اولین بار به رقابت‌های یورو راه پیدا کرده‌اند و آمدن به دور دوم برای آنها یک دستاورد بسیار بزرگ به حساب می‌‌آید.


آنها با جمعیت 330 هزار نفری کوچک‌ترین کشوری هستند که در مرحله نهایی یک تورنمنت بزرگ حاضر شده‌اند. البته آنها بعد از انگلیس بزرگ ترین جریزه قاره اروپا به حساب می‌روند و نبرد آنها مقابل انگلیس به نبرد جزیره‌ها معروف است.


واردی و استوریج دو گلزن انگلیس برابر ولز بودند و باعث تنها پیروزی سه شیرها در مرحله گروهی شدند. این دو مهاجم در بازی سوم برابر اسلواکی در ترکیب ثابت حضور داشتند و خط حمله انگلیس هم عملکرد بهتری نسبت به دو دیدار قبلی داشت، هرچند این عملکرد بهتر منجر به نتیجه مطلوب برای انگلیس نشد. هاجسون باید برنامه‌های خود در مراحل بعدی را بر مبنای حضور واردی و استوریج در زمین طراحی کند که ظاهرا تأثیر گذاری و کیفیت بیشتری نسبت به سایر مهاجمان انگلیس دارند. با این شرایط هم می‌توان به این تیم امیدوار بود و هم می‌توان شک و تردیدها را در مورد موفقیت آنها افزایش داد.


ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس:


جو هارت، واکر، کریس اسمالینگ،گری کیهیل، دنی رز. اریک دایر، وین رونی،دله علی ، دنیل استوریج، حیمی واردی، استرلینگ.


ترکیب احتمالی تیم ملی ایسلند:


هالدرسون،سوارسون، سیگوردسون، گودموندسون، جلفی سیگوردسون، بارناسون، سگیتورسون، آرناسون، بودوراسون، اسکولاسون و گونارسون


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته