دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1395 - 14:12
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اعلام کرد

برپایی 5000 «سفره مهربانی» و توزیع 100هزار بسته غذایی میان نیازمندان از سوی هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از پهن شدن 5000 سفره مهربانی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 97067

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر، فرحناز رافع در حاشیه سفر به اردبیل در سفره مهربانی پهن شده در مسجد امام موسی‌بن جعفر (ع) محله میراشرف اردبیل با اعلام این خبر افزود: طرح همای رحمت هر ساله در کل کشور اجرا می‌شود.


وی افزود: علاوه بر سفره‌های مهربانی، امسال 100 هزار بسته غذایی هم برای توزیع در بین مردم نیازمند کشور تدارک دیده شده است که این بسته هم با شناسایی افراد نیازمند توزیع می‌شود.


رافع با اشاره به اینکه خیرین همیشه جمعیت هلال احمر را در راستای اهداف بشردوستانه همراهی کرده‌اند، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر خیرین، کارهای بشر دوستانه و خیرخواهان را بیش از پیش تقویت و ترویج کنیم.


وی با بیان اینکه در طرح همای رحمت تهیه بسته‌های مواد غذایی برای نیازمندان هم تدارک دیده شده است، افزود: هر ساله بعد از شناسایی افراد نیازمند، این بسته‌ها به صورت شبانه و بدون خدشه وارد کردن بر شخصیت و حیثیت افراد، بین آنها توزیع می‌شود.


رافع با اشاره به اینکه محتویات بسته‌های غذایی با توجه به نوع مشارکت خیرین در مناطق مختلف، متفاوت است، ادامه داد: معمولا این بسته‌ها شامل برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات و در بعضی مکان‌ها، گوشت مرغ، ماهی، گردو و خرما است و همه این بسته‌ها با توجه به حمایت خیرین توزیع می‌شود.


رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: هلال احمر در کنار برنامه‌های خیرخواهانه، از برنامه‌های فرهنگی هم غافل نمانده و امسال با مشارکت یکی از بنگاه‌های اقتصادی کشور، طرح 100 هزار لبخند را در کشور اجرا می‌کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: فرحناز رافع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته