دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1395 - 14:07

جزئیات حادثه برق گرفتگی پسر 15 ساله در پارک

بازپرس جنایی دستور بررسی و شناسایی مقصران حادثه برق گرفتگی پسر 15 ساله در پارک امت مشهد و مشخص شدن مقدار قصور آنان را صادر کرد.
کد خبر : 97055

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ساعت یک بامداد جمعه گذشته در جریان برگزاری مراسم فرهنگی و مذهبی در پارک امت مشهد، ناگهان پسر نوجوانی دچار برق گرفتگی شد. موضوع بلافاصله به اورژانس اعلام شد اما پسر 15 ساله در همان دقایق اولیه جانش را از دست داد.


با مرگ پسر نوجوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل مشهد اعلام شد و بررسی‌ها درخصوص بررسی علت مرگ پسر 15 ساله آغاز شد. بررسی‌ها نشان می‌داد که مراسم فرهنگی و مذهبی توسط شهرداری منطقه 5 برگزار شده که در این مراسم سیستم روشنایی دچار مشکل شده و مدام فیوز پروژکتور قطع می‌شود. فردی برای اینکه از جریان برق جلوگیری کند، فیوز را قطع کرده و برق یکسره می‌شود. در همین هنگام پسر 15 ساله که برای تماشای برنامه به پارک آمده بود، دستش را روی نرده فلزی پارک می‌گذارد غافل از اینکه به خاطر مشکلات کابل‌ها، برق به نرده‌ها وارد شده بود.


بدین ترتیب پسر 15 ساله دچار برق گرفتگی شده جانش را از دست می‌دهد. بازپرس سید جواد حسینی با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی دستور بررسی کارشناسی اداره برق را صادر کرد. وی همچنین دستور تحقیق از مسئولان برگزار کننده مراسم را نیز صادر کرد. حسینی همچنین دستور کارشناسی حوادث و مشخص شدن میزان قصور افراد در این حادثه طبق ماده 616 قانون مجازات اسلامی درخصوص عدم رعایت نظامات دولتی و بی مبالاتی را نیز داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته