دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1395 - 11:08
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با آنا خبر داد

برخورد اتوبوس با وانت نیسان در محور ایلام به صالح‌آباد/ آسیب‌دیدگی 48 مسافر در حوادث 24 ساعت گذشته

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: برخورد اتوبوس با وانت نیسان در محور ایلام به صالح‌آباد منجر به آسیب دیدن 36 مسافر شد.
کد خبر : 96965

سیدمصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد مهم‌ترین حوادث 24 ساعت گذشته در کشور اظهار کرد: ساعت 4:40 صبح امروز واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر 40 محور اردستان - نائین موجب حادثه دیدن 5 مسافر شد. همچنین واژگونی پژو 405 در محور سوادکوه - گدوک صبح امروز منجر به آسیب دیدگی 2 مسافر شد.


وی از برخورد اتوبوس با وانت نیسان در سه راهی جندالله در محور ایلام - مهران خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 4:25 صبح امروز در کیلومتر 10 محور ایلام به صالح‌آباد 50 متر بعد از تونل راه کربلا به وقوع پیوست و در اثر آن 36 مسافر آسیب دیده‌اند. همچنین صبح امروز برخورد سواری پراید با رانا در محور چالوس به کرج منجر به آسیب دیدگی 5 مسافر شد که با حضور به موقع نیروهای امدادی همه حادثه دیدگان نجات یافتند.


سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه به زلزله 4.2 ریشتری حوالی بردخون در بوشهر اشاره کرد و گفت: این زمین لرزه ساعت 45 بامداد امروز در 15 کیلومتری عمق زمین به وقوع پیوسته و بر اساس بررسی‌های تیم‌های ارزیاب از محل حادثه خوشبختانه این زمین‌لرزه هیچگونه خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته