دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «نقل ذبیح» و نگاهی به فتنه‌گری در اسلام از امویه تا آل سعود

همزمان با شهادت امیرالمومنین، حضرت علی(ع) نمایش «نقل ذبیح» با موضوع فتنه‌ی امویان در صدر اسلام و امتداد آن سیاست‌ها تا عصر حاضر و رویکرد فعلی حاکمان سعودی به تهیه‌کنندگی «تعاونی هنرمندان معاصر پارس» به صحنه می‌رود.
کد خبر : 96950

به گزارش گروه فرهنگی آنا، نویسنده نمایش «نقل ذبیح» فرهاد امینی است و در این اثر به معرفی شخصیت‌هایی در صدر اسلام می‌پردازد که در تاریخ کمتر پیرامون نقش آنها در شهادت امیرالمومنین سخن به میان آمده تقریباً تمامی افراد موثر در شهادت آن حضرت در این نمایشنامه معرفی می‌شوند.


«نقل ذبیح» به کارگردانی و بازیگری محمد حاتمی و نقش آفرینی شهرام عبدلی، مونا فرجاد از پنجم تا سیزدهم تیرماه (19 تا 27 ماه مبارک رمضان) در سالن همایش‌های 17 شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اجرا در خواهد آمد.


همچنین روز دوشنبه، مصادف با شهادت امیرالمومنین علی(ع) سانس اختصاصی این نمایش با حضور تنی چند از وزرا و جمع کثیری از مدیران کشوری و لشکری اجرا می گردد. مهمان ویژه این برنامه جمشید مشایخی، پیش از اجرای نمایش دقایقی برای حضار سخنرانی خواهند کرد.


سازمانها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و موسسات فرهنگی و مذهبی می‌توانند برای رزو گروهی و یا سانس اختصاصی به دفتر تعاونی هنرمندان معاصر پارس مراجعه و یا از طریق تماس با شماره‌های 22258587 یا 22258660 اقدام نمایند



انتهای پیام/

برچسب ها: نمایش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته