دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1395 - 10:41
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با آنا عنوان کرد:

فعالیت کانون‌های ورزشی دانش‌آموزان راهی برای افزایش سواد حرکتی است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: فعالیت کانون‌های ورزشی و حضور پررنگ دانش آموزان و همین‌طور مشارکت خانواده‌ها می‌تواند در افزایش سواد حرکتی نقش بسزایی داشته باشد.
کد خبر : 96937

مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از فعالیت ۱۳ هزار کانون ورزشی برون و درون مدرسه‌ای در کشور خبر داد و گفت: ۱۰ هزار کانون ورزشی درون مدرسه‌ای و ۳ هزار کانون ورزشی برون مدرسه‌ای در کشور فعال هستند و دانش آموزان می‌توانند بعد از ظهر‌ها و یا ایام تعطیل از فضای مدرسه به عنوان کانون ورزش استفاده کنند.


وی افزود: مدیر و یا ناظم مدرسه به عنوان مدیر کانون انتخاب می‌شود و معلمان ورزش که در رشته‌ خاصی تبحر دارد برای تربیت دانش آموزان در کانون فعالیت خواهد داشت.


حمیدی با بیان اینکه ثبت نام در کانون ورزشی مدارس در برابر هزینه‌های باشگاه‌ها بسیار ناچیز است، گفت: چون هدف تاسیس از کانون افزایش تحرک در دانش آموزان است تنها مبلغ ناچیزی برای کمک هزینه تهیه لوازم ورزشی از آنها اخذ می‌شود.


وی کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای را فرصت مناسبی برای افزایش تحرک در دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: چون کانون‌ها در داخل مدارس و زیر نظر مسئولان تربیتی اداره می‌شود خانواده‌ها نیز می‌توانند با اطمینان بیشتری فرزندانشان را برای حضور تشویق کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته