دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1395 - 09:26

هاشمی شاهرودی: هر کاری برای دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم انجام می‌دهم

نائب رئیس مجلس خبرگان رهبری با «آیت‌الله عیسی قاسم» به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 96909

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان، آیت‌الله سید محمد هاشمی شاهرودی در این گفت‌و‌گو با اشاره به این‌که به جایگاه بزرگ اسلامی و ملی آیت الله عیسی قاسم افتخار می‌کند، اظهار کرد: آیت‌الله قاسم نمادی برای مذهب تشیع، اسلام و امت اسلامی است و این مرد برجسته، نقش بزرگی را ایفا می‌کند.


وی با محکومیت تعدی به آیت‌الله عیسی قاسم، اعلام آمادگی کرد که هر کاری را که برای دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم و رفع مظلومیت از وی لازم است، انجام دهد.


آیت‌الله عیسی قاسم نیز این توجه از آیت‌الله شاهرودی را گرامی داشت و از او درخواست کرد که دعا کند خداوند بین او و طاعتش، جدایی نیندازد و هر رنجی را که می‌برد، خداوند در راه خودش قرار بدهد.


وی تأکید کرد که برای مسلمانان چیزی جز خیر نمی‌خواهد و درخصوص حفظ امنیت بحرین و جهان اسلام و وحدت مسلمین حساس است.


آیت‌الله شاهرودی نیز در بخش پایانی این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: من به رهبری حکیمانه آیت‌الله عیسی قاسم بر ملت مؤمن بحرین افتخار می‌کنم. عقلانیت شیوه‌ای مناسب برای تدبیر امور در راستای مصلحت کشور و ملت است.


رژیم بحرین چند روز پیش در ادامه رفتارهای عجیب و غیر‌انسانی خود، تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را لغو کرد، اقدامی که اعتراض قشرهای مختلف مردم بحرین، مراجع عظام تقلید و مقامات کشورهای مختلف را به دنبال داشت.


این اقدام خصمانه رژیم بحرین علیه شهروند دانشمند این کشور، چند روز پس از توقیف «جمعیت اسلامی الوفاق» و بستن دفاتر آن صورت می گیرد. آل خلیفه احزاب «التوعیة» و «الرسالة» را هم منحل اعلام کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته