دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1395 - 20:20
رقابت‌های دوومیدانی جام کازانف قزاقستان

لیلا رجبی طلا گرفت/ مقدم قهرمان شد، قنبرزاده به برنز رسید

نمایندگان ایران روز نخست مسابقات جام کازانف را با کسب چهار طلا، یک نقره و یک برنز به پایان رساندند.
کد خبر : 96868

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی جام کازانف قزاقستان، لیلا رجبی در ماده پرتاب وزنه موفق شد با ثبت رکورد ۱۷.۴۰ متر به عنوان قهرمانی دست یابد. رضا مقدم نیز در پرتاب چکش با ثبت رکورد ۶۹.۲۰ متر در جایگاه نخست ایستاد.


در ماده پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده با رکورد 2.16 متر در رده سوم ایستاد و به مدال برنز بسنده کرد. در همین ماده محمدحسین وظیفه‌دوست از گردونه رقابت‌ها حذف شد. بدین ترتیب نمایندگان ایران روز نخست مسابقات جام کازانف را با کسب چهار طلا، یک نقره و یک برنز به پایان رساندند.


رضا مقدم (پرتاب چکش)، مریم طوسی (۲۰۰متر)، رضا قاسمی (۱۰۰متر و ۲۰۰ متر)، علی خدیور ( ۲۰۰ متر)، سجاد هاشمی (۴۰۰ متر)، مصطفی ابراهیمی (۸۰۰ متر)، کیوان قنبرزاده ( پرش ارتفاع)، محمدرضا وظیفه دوست (پرش ارتفاع)، محمد ارزنده (پرش طول)، سبحان طاهرخانی (پرش طول)، محمد و محمود صمیمی (پرتاب دیسک)، سجاد مرادی(۸۰۰ متر) و لیلا رجبی (پرتاب وزنه) ۱۴ ورزشکاری هستند که به این رقابت ها اعزام شده اند.


دو و میدانی کاران کشورمان تاکنون موفق شده اند ۷ سهمیه حضور در رقابت های المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کنند و در این مسابقات نیز می توانند با رسیدن به حدنصاب های ورودی المپیک، به تعداد سهمیه های کشورمان بیفزایند.


انتهای پیام/

برچسب ها: لیلا رجبی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته