دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1394 - 12:18

آنچلوتی: آشفته‌ هستم اما همچنان امیدوارم/ رئال عالی بود اما بارسا پیروز شد

سرمربی تیم رئال مادرید اسپانیا با وجود شکست مقابل بارسلونا همچنان به آینده تیمش برای تصاحب عنوان قهرمانی در لالیگا امیدوار است.
کد خبر : 9684

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کهکشانی‌های مادرید بامداد امروز نتیجه بازی حساس خود را به بارسلونا واگذار کردند تا با این شکست قهرمانی را از خود دور کنند اما سرمربی رئال چنین عقیده‌ای ندارد و 4 امتیاز اختلاف را قابل جبران می‌داند.


کارلوس آنچلوتی بعد از شکست مقابل بارسلونا در نیوکمپ گفت: مقابل بارسلونا در زمین حریف بهترین بازی را ارائه کردیم و از بازیکنانم برای عملکرد مثبتی که داشتند بسیار راضی هستم.


وی ادامه داد: رئال در این بازی عالی بود، ما یک ساعت از کل مسابقه را مالک کامل توپ و میدان بودیم اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم.


وی افزود: تیم برتر میدان رئال بود اما پیروزی به بارسلونا رسید در حالی که اعتقاد دارم این نتیجه هرگز عادلانه نبود زیرا بازیکنانم مستحق پیروزی بودند.


آنچلوتی عنوان کرد: 3 امتیاز حساس را از دست دادیم و این موضوع برای من بسیار نگران کننده است، کاملاً آشفته هستم اما به آینده امیدوارم.


سرمربی رئال تاکید کرد: 4 امتیاز فاصله ممکن است در لالیگا برای تیم دوم زیاد باشد اما رئال پیش از این هم توانایی‌های خود را ثابت کرده و ما تا آخرین لحظه تلاش می‌کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته