دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1394 - 12:10

انریکه: هنوز قهرمان نشدیم

سرمربی تیم بارسلونا پیروزی مقابل رئال مادرید را تضمینی برای قهرمانی این تیم در لالیگا ندانست.
کد خبر : 9682

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بارسلونا بامداد امروز موفق شد در دیداری حساس تیم رئال مادرید را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و به تنهایی با 4 امتیاز اختلاف در صدر جدول لالیگا قرار گیرد اما این اختلاف امتیاز از نظر سرمربی آبی اناری‌ها چندان اهمیت ندارد و تضمینی بر قهرمانی مردان کاتالان در لیگ برتر اسپانیا نیست.


لوییس انریکه بعد از پیروزی تیمش مقابل رئال در نیوکمپ گفت: بازی بسیار خوبی را در مقابل حریف انجام دادیم و در نهایت به هدف خودمان در این مسابقه دست یافتیم.


وی ادامه داد: هدف ما در این بازی کسب پیروزی بود که بازیکنانم به خوبی توانستند با اجرای خواسته‌هایم به این هدف دست یابند.


وی افزود: پیروزی مقابل رئال بسیار شیرین است و کسب 3 امتیاز بازی خوشحالی ما را دو چندان کرد اما نباید فراموش کنیم که هنوز لالیگا ادامه دارد.


انریکه گفت: بارسلونا هنوز عنوان قهرمانی در لالیگا را به دست نیاورده است و ما تا پایان فصل بازی‌های دیگری را هم در پیش داریم.


سرمربی تیم بارسلونا عنوان کرد: 4 امتیاز اختلاف برای ما نباید مهم باشد زیرا این اختلاف امتیاز توسط رئال قابل تغییر است بنابراین در بازی‌های بعدی باید پیروز میدان باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته