دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1395 - 12:19

بروجردی:‌ حملات بیو‌تروریستی را باید جدی گرفت/ طالب‌زاده: توسط استکبار جهانی ترور بیولوژیک شدم

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جریان عیادت از نادر طالب‌زاده گفت: آمریکایی‌ها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی به دنبال ضربه‌زدن به نیروهای انقلاب هستند و حملات بیو‌تروریستی را باید جدی گرفت.
کد خبر : 96688

بروجریدبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، علاءالدین بروجردی عصر روز گذشته با حضور در منزل نادرطالب‌زاده از نزدیک در جریان روند درمانی این کارگردان قرار گرفت و از خداوند بهبودی کامل این کارگردان مومن و انقلابی را در این ماه ضیافت الهی خواستار شد.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در سخنانی گفت: آمریکایی‌ها و سرویس اطلاعاتی رژیم صهونیستی به دنبال ضربه زدن به نیروهای انقلاب هستند و حملات بیو تروریستی را باید جدی گرفت.


در این دیدار نادر طالب زاده نیز با تشکر از بروجردی به وضعیت کنونی و روند مثبت درمانش اشاره و اظهار کرد: طرح علنی این توطئه مسمومیت بیولوژیک فقط برای در جریان قرار گرفتن مردم و مسئولان از توطئه‌های استکبار جهانی بود.


دبیر جشنواره عمار با بیان اینکه این مسمومیت و کسالت مشکل و خللی در روند کارهای در دست اقدام هنری وی به وجود نیاورده است، افزود: فعلا تحت نظر پزشکان روند درمانی در حال انجام است و امیدوارم که با دعای خیر شما بهبودی کامل حاصل شود.


وی با بیان اینکه هفته گذشته حالم به دلیل آلودگی هوا نامناسب شد، گفت: هم اکنون باید در منزل فضای در بسته باشم و چندی پیش نیزدر بیمارستان بستری بودم که حالم کمی متعادل شد.


طالب‌زاده در پایان با بیان اینکه در سفر به عتبات توسط استکبار جهانی و عوامل آن ترور بیولوژیک شدم، گفت: طی صحبتی که با یک متخصص بیوتروریسم داشتم از این موضوع مطلع شدم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته