دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

نادر دست‌نشان: حنیف بازیکن ماست جایی نمی‌تواند برود/ منتظر پاسخ طالب‌لو هستیم

سرمربی نفت آبادان گفت: ما با حنیف عمران‌زاده قرارداد داخلی امضا کردیم و طبق قوانین سازمان لیگ وی بازیکن ما محسوب می‌شود.
کد خبر : 96668

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که موفق شد به عنوان سومین تیم دسته اولی فوتبال کشور مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را کسب کند، در حال حاضر تمرینات آمادگی را در سوادکوه مازندران شروع کرده‌ است و برای بستن یک تیم منسجم با چند مهره لیگ برتری از جمله حنیف عمران‌زاده به توافق رسیده‌ است.


نادر دست نشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شروع تمرینات این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر گفت: «ما از 4 روز پیش تمرینات خودمان را در سوادکوه آغاز کردیم و از روز دوشنبه عازم رامسر می‌شویم تا ادامه تمرینات را در این شهر ادامه دهیم. طبق برنامه‌های از پیش تعیین شده اردوی سوادکوه بخاطر شرایط آب و هوایی یک دوره تمرین بدنسازی خوب برای ما محسوب می‌شود و اردوی رامسر را هم بخاطر تمرین ساحلی درنظر گرفتیم.»


وی در رابطه با خبرهایی مبنی بر منصرف شدن حنیف عمران‌زاده از پیوستنش به نفت آبادان و احتمال فسخ قرارداد این بازیکن با نفتی‌ها بیان کرد: «ما با حنیف قرارداد داخلی امضا کردیم و طبق قوانین سازمان لیگ عمران‌زاده بازیکن ما محسوب می‌شود. البته حنیف بخاطر مشکلات شخصی و بیماری مادرش نتوانست از ابتدای اردو، همراه ما باشد و از دوشنبه در رامسر به ما ملحق می‌شود.»


دست‌نشان درباره مذاکره با چند بازیکن دیگر برای حضور در نفت افزود: «ما برنامه های ویژه‌ای برای فصل بعد داریم و در راستای برنامه‌های خودمان با چند بازیکن جوان و باتجربه لیگ برتر وارد مذاکره شدیم. ما به دنبال آن هستیم تا با یک تیمی که تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها باشد وارد مسابقات لیگ شویم.»


سرمربی نفت آبادان در خصوص پیوستن وحید طالب لو به این تیم نیز گفت: «مسئولان باشگاه صحبت‌های ابتدایی را با طالب لو انجام داده‌اند اما هنوز جواب نهایی از طرف طالب‌لو داده نشد و ما منتظر هستیم تا ببینیم مذاکرات مدیران نفت با طالب لو به کجا می‌رسد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته