دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1395 - 10:39

تقدیر وزیر بهداشت از خدمات کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به سربازان

وزیر بهداشت با صدور پیامی از تلاش‌ها و اقدامات رئییس و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای ارائه خدمات به مصدومان و حادثه دیدگان سانحه واژگونی اتوبوس حامل سربازان پادگان 05 ارتش تقدیر کرد.
کد خبر : 96633

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از وزارت بهداشت، حسن هاشمی، وزیر بهداشت در پیامی از اقدامات رئیس و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر کرد و نوشت: تصادفات و به ویژه حوادث جاده‌ای دارای علت‌‌های مختلفی است، اما آنچه پس از هر سانحه برای مصدومان، خانواده‌ها و حتی رسانه‎‌ها تبدیل به یک مطالبه می‌شود، رسیدگی فوری و دقیق به مجروحان است. به عبارت دیگر، سیستم بهداشت و درمان کشور باید پاسخگوی تبعات رویدادی باشد که حاصل ضعف، تعلل و خطای افراد و دستگاه‌های دیگر است.


در حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان عزیز کشور نیز که غمی بزرگ بر دل ملت ایران نشاند، همکارانم در استان فارس به ‌حق از آزمونی بزرگ سربلند بیرون آمدند.


اینجانب نیز از درایت و برنامه‌ریزی دکتر هادی ایمانیه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همکاران‌‌شان سپاسگزاری کرده، تأکید می‌‌کنم تا بهبودی کامل تمام مجروحان، بر اجرای کامل برنامه تیم درمانی نظارت دقیق داشته باشند. همچنین از پرسنل اورژانس که چون سربازان خط مقدم جبهه سلامت، همیشه آماده خدمت رسانی به سانحه دیدگان در سراسر کشور هستند، تشکر می‌‌کنم.


مدیران بیمارستان‌‌ها و کادر درمانی هم در این حادثه، نمونه‌‌ای ارزشمند، واقعی و قابل تقدیر از توان پزشکان، پرستاران و دست‌ اندرکاران عرصه درمان را به منصه ظهور رساندند و فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه زیبا این تلاش را به یک رزمایش تشبیه کردند.


در ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و شب ‌های گران‌قدر قدر، یک بار دیگر از خداوند متعال برای جان باختگان مغفرت و برای بازماندگان صبر مسالت می‌‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته