دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1395 - 10:11

نذر کتاب در شب‌های قدر

فرهنگسرای امید به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر ویژه برنامه نذر کتاب را برگزار می‌کند.
کد خبر : 96617

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۳، ویژه برنامه نذر کتاب به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در مسجد ارگ، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، میدان خراسان، مسجد و میدان امام حسین (ع)، مصلای امام خمینی (ره)، آستان مقدس امامزاده صالح (ع)، حرم مطهر امام خمینی (ره)، مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و حسینیه همدانی‌ها برگزار می‌شود.


این برنامه یک ایده فرهنگی است که به مناسبت‌های مذهبی به مردم پیشنهاد می‌دهد با توسل به ائمه (ع) در صورت برآورده شدن حاجتشان بخشی از نذورات خود را به خرید و توزیع کتاب اختصاص دهند، لذا در این راستا ۲۷۰۰ جلد کتاب قصه ۱۴ معصوم و داستان‌هایی از سبک زندگی امام علی (ع)، ۶۰۰ جلد قرآن کریم و ۸۰۰۰ نسخه کتاب کارت حقوق شهروندی در بین شرکت کنندگان در مراسم لیالی قدر توزیع می‌شود.


علاقه مندان برای شرکت در این امر معنوی می‌توانند به آدرس اینستاگرام نذر کتاب به نشانی nazreketab_ir مراجعه کنند و با انتخاب کتاب‌های پیشنهادی، کتاب مورد نظر را انتخاب و از تخفیف ۵۰% کتاب مورد نظر برخوردار شوند.


شهروندان برای آگاهی بیشتر از این برنامه می‌توانند به نشانی میدان امام حسین (ع)، خیابان شهید منتظری، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام، فرهنگسرای امید مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته