دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

وریا غفوری: موفقیت منصوریان در نفت برایم جالب بود/ قراردادم با استقلال میلیاردی نیست

مدافع استقلال گفت: پس از ثبت مبلغ قراردادها در سایت سازمان لیگ ثابت می شود که قراردادم میلیاردی نیست.
کد خبر : 96607

وریا غفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا، درخصوص تیم جدیدش و شرایطی که در آن تجربه کرده است،‌ گفت: «قبلا هم گفته‌ام که من استقلال را با چشم باز انتخاب کردم و آگاهانه به این تیم آمدم. تا اینجا شرایط از آنچه فکر می‌کردم، بهتر بوده و همانطور که انتظار داشتم به خوبی در حال پیشرفت هستم و یقین دارم تا شروع مسابقات به آمادگی که پیش از مصدومیتم در سپاهان داشتم، خواهم رسید.»


او در واکنش به این موضوع که دو فصل پیش با آمدن منصوریان به نفت‌ تهران، وی ترجیح داد تا با سپاهان فوتبالش را دنبال کند و زیرنظر این مربی در نفت کار نکند، عنوان کرد: «آن زمان شرایط سپاهان بهتر بود و من شناختی از هنر مربیگری منصوریان نداشتم. قرادادم با سپاهان دو ساله بود و باید در این تیم می‌ماندم. در دو فصل گذشته نتایج خوبی که منصوریان با نفت گرفت برایم جالب بود. وقتی که از سوی این مربی برای حضور در استقلال پیشنهاد گرفتم، به این تیم آمدم. امیدوارم با بازی‌های خوبی که در استقلال انجام می‌دهم رضایت خاطر هواداران این تیم را جلب کنم.»


مدافع استقلال در مورد تمرینات این تیم که به گفته شاهدان بسیار جالب و هماهنگ است، بیان داشت: «علیرضا منصوریان و کادرفنی‌اش خیلی منظم کار می‌کنند و دلیل آن هم اهداف مشخصی است که می‌خواهند به آن دست یابند. برای خود من هم این نحوه تمرینات تازگی دارد. ما کاملا می‌دانیم که هر روز قرار است چه تمرینی را انجام دهیم و برنامه‌های تیم زودتر در اختیارمان قرار می‌گیرد تا آمادگی ذهنی لازم را پیش از انجام کارهایی که قرار است، انجام دهیم داشته باشیم.»


وی در مورد اینکه استقلال این فصل باید در سه جام حضور داشته باشد، اظهار کرد: «قطعا کارمان سخت است. بیشتر بازیکنان تیم تجربه حضور در جام‌های مختلف را داشته‌اند و من هم این فرصت را داشتم که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنم. می‌دانم که باید حساب شده عمل کنیم و قطعا کادرفنی تیم برنامه‌های مشخصی هم برای موفقیت تیم درنظر دارند. ما فشار زیادی را قرار است تحمل کنیم و یقین دارم در فصل بدنسازی به گونه‌ای آماده می‌شویم که در کوران مسابقات به مشکل خاصی بر نخواهیم خوردریم.»


غفوری در خصوص همکاری با خسرو حیدری و اینکه او در جام‌جهانی بیشتر از او بازی کرد،‌ اظهارداشت: «ما فرصت خوبی داشتیم تا در تیم ملی شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کنیم و در سه بازی هم که انجام شد، فرصت همکاری درون زمین را پیدا کردیم. اتفاقی که در بازی‌های دوستانه و ملی دیگر هم به آن رسیدیم. اینکه من زمان بیشتری بازی کردم به خاطر نحوه بازی تیم ملی بود و دلیلی بر بهتر بودن من نیست. آنچه امروز اهمیت دارد موفقیت استقلال است و من برای بازگشت به تیم ملی باید بیش از گذشته با خسرو حیدری هماهنگ باشم تا با نتایج خوبی که تیم می‌گیرد به موفقیت استقلال کمک کرده باشیم. به نظرم رفاقت خوبی که ما با هم داریم در این راه مثمرثمر خواهد بود.»


او در پایان درباره قرارداد میلیاردی‌اش با استقلال نیز بیان داشت: «من اعلام کرده بودم که قراردادم با استقلال میلیاردی نیست و این موضوع پس از آنکه لیست قراردادهای تیم در سایت سازمان لیگ منتشر کند، ثابت خواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته