دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز دور یک هشتم یورو با مصاف سوئیس و لهستان

سوئیس و لهستان در اولین دیدار مرحله یک هشتم رقابت های یورو 2016 امشب به مصاف هم می روند.
کد خبر : 96605

به گزارش گروه ورزشی آنا، سوئیس و لهستان اولین دیدار دور یک هشتم نهایی یورو 2016 را برگزار می کنند و به دلیل شباهت سبک فوتبالی این دو کشور باید شاهد بازی زیبایی باشیم. این دیدار از ساعت 17:30 به وقت تهران در استادیوم «جئوفروی گویچارد »شهر سن اتین برگزار می شود.


این دو تیم به عنوان تیم های دوم گروه های A و C به دور یک هشتم رسیده اند و نمایش خوبی در دور گروهی داشتند. سوئیس که در گروه A با میزبان این رقابت ها هم گروه بود توانست با کسب 5 امتیاز در رده دوم قرار بگیرد و لهستان که با قهرمان جهان یعنی آلمان هم گروه بود توانست 7 امتیاز کسب کند و با ژرمن ها هم امتیاز شود، اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت.


لهستان 10 بار مقابل سوئیس قرار گرفته است و به 4 پیروزی و 5 تساوی دست پیدا کرده است، و سوئیس تنها یک بار آن هم در سال 1976 موفق شده است در یک بازی دوستانه لهستان را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.


سوئیس تاکنون چهار بار در رقابت ها یورو حضور پیدا کرده و این برای اولین بار است که آنها به دور دوم صعود می کنند و آمار آنها در این چهار دوره 2 پیروزی، 4 تساوی و 6 باخت بوده است.


لهستان هم برای سومین بار به رقابت های یورو آمده و به مانند سوئیس برای اولین بار است که به دور دوم صعود می کند. بهترین رکورد لهستان در رقابت های یورو 2 پیروزی، 4 تساوی و 3 باخت است.این تیم در چهار بازی گذشته خود یک گل دریافت کرده است و از قدرت دفاعی خوبی برخوردار است و با وجود «آرکادیوژ میلیک» و «رابرت لواندوفسکی» ، خط حمله این تیم بسیار قدرتمند است.


سوئیسیهای هم 2 گل در این رقابت های به ثمر رسانده و یک گل دریافت کرده و ستاره های جوان «ولادیمیر پتکوویچ» می توانند در این رقابت ها شگفتی ساز شوند.


ترکیب احتمالی سوئیس:یان سومر، فابین شاره، جان جورو، ریکاردو رودریگز، استفان لیش اشتاینر، والون بهرامی، گرانیت ژاکا، بلریم جمایلی، ادمیر مهمدی، ژردان شکیری و بریل امبولو


ترکیب احتمالی لهستان:فابیانسکی، پاژدان، یدریژک، ماژینسکی، میلیک، لواندوفسکی، کرچوویاک، گروزیسکی، گلیک، بلاژیکوفسکی، پیژک


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته