دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1395 - 15:08
سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با آنا

خبر استیضاح وزیر بهداشت تکذیب شد

سخنگوی وزارت بهداشت در مورد خبر استیضاح وزیر بهداشت به دلیل نارضایتی خانواده‌های سربازان از ارائه خدمات درمانی گفت: تاکنون چنین تصمیمی به ما اعلام نشده و حتی نماینده مطرح کننده این موضوع گفته‌های خود را تکذیب کرده است.
کد خبر : 96565

ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد استیضاح وزیر بهداشت به دلیل نارضایتی خانواده‌های سربازان از ارائه خدمات درمانی به فرزندان‌شان اظهار کرد: تاکنون تصمیمی مبنی بر استیضاح وزیر بهداشت به دلیل حادثه واژگونی اتوبوس حامل سربازان به ما اعلام نشده است و این خبر از سوی نماینده مورد نظر تکذیب شده است.


وی افزود: تاکنون هر یک از مقامات و مسئولان ارشد نظامی و سیاسی به عیادت سربازان مصدوم در بیمارستان رفتند از اقدامات و خدمات وزارت بهداشت ابراز رضایت و تشکر کردند.


به گزارش آنا، صبح امروز رضایی،‌ عضو مجمع نمایندگان استان فارس در گفت‌وگو با روزپلاس اعلام کرد: بعد از بازدید و برگزاری جلسات فوری تصمیم می گیریم وزیر بهداشت و وزیر راه و ترابری را به مجلس فرا بخوانیم و باید دید چه خواهد شد زیرا با وجود تخصصی بودن بیمارستان محل بستری سربازان شاهد نارضایتی خانواده‌های این عزیزان هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته