دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«کشیک قلب» از امشب روی آنتن شبکه یک سیما

مینی سریال 6 قسمتی «کشیک قلب» به مناسبت لیالی قدر، از امشب به جای مجموعه «پادری» روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
کد خبر : 96544

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام یک مجموعه شش قسمتی 45 دقیقه‌ای است که از امشب (جمعه 4 تیر ماه) جایگزین سریال «پادری» ساخته محمدحسین لطیفی می‌شود.


در خلاصه داستان این مینی سریال مناسبتی آمده است که یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود.


داستان این مجموعه از جایی شروع می‌شود که پزشکی در اولین شب از لیالی قدر کشیک قلب بیمارستانی است که پیرمردی را با حال نامساعد از مراسم احیا در یکی از مساجد به آن بیمارستان می‌آورند و اتفاقاتی برای این پزشک با بازی محسن کیایی در مواجهه با این بیمار، رخ می‌دهد و داستان از همین جا آغاز می‌شود.


بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، و با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما.


سایر عوامل این مینی سریال: نویسنده و کارگردان : حسین مهکام ، تهیه کننده : علی پور کیانی ، مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، منشی صحنه:الهام اخوان،عکاس: مهدی دلخواسته.


مجموعه تلویزیونی «کشیک قلب» از جمعه 4 تیرماه تا چهارشنبه 9 تیرماه هر شب حوالی ساعت 22:20 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته