دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1395 - 12:42

تسلیت فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست‌ به مناسبت شهادت دو محیط بان گنو

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در پیامی شهادت دو محیط بان منطقه حفاظت شده گنو را تسلیت گفت.
کد خبر : 96479

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست‌، در پیام تسلیت سرهنگ حمیدرضا خیلدار چنین آمده است‌:
بسم رب الشهداء و الصدیقین
پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است ، درب شهادت هیچوقت بر روی جان برکفان محیط بان بسته نخواهد شد‌. شادی روحشان الفاتحه مع الصلوات
با سلام و احترام به مقام والای شهدا‌؛ شهادت زیبنده قامت راد مردان دوران است، شهادت نعمت خاص خداونداست که نصیب انسانهای مومن و پاکدل می‌شود. ‌شهادت حافظان انفال الهی محیطبانان شهید دهقانی و هرمزی برگ زرین دیگری را در کارنامه درخشان محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست رقم زد.
باردیگر دستان شقاوت، جهالت، رذالت و قساوت جامعه محیط زیست کشور و محیطبان را به داغ و سوگ عزیزان خود نشاند‌، این بار غریو مظلومیت و حقانیت محیط‌بانان این سرزمین با خون شهیدانی از خطه گرماو دریا در گوش هموطنانمان طنین انداز شد.
گرچه اکنون ما داغدار فقدان عزیزانمان هستیم ولی سربلند و عزتمند به رشادت و خون پاکشان افتخار می‌کنیم و خود را مکلف و مقید به ادامه را‌ه و منش آنان می دانیم و در این راه مقاوم و پایدار خواهیم بود.
در پایان مصیبت وارده را به همه همکاران سازمان حفاظت محیط زیست‌، محیط بانان کشور و بویژه به خانواده‌های محترم شهیدان بزرگوار و سرکار خانم دکتر ابتکار تسلیت عرض کرده‌، برای شهیدان گرامی دهقانی و هرمزی علو درجات‌، غفران و رحمت الهی‌، برای تمامی محیط بانان گمنام و جان برکف سازمان بویژه خانواده معزز شهدا صبر جمیل از ایزد منان مسئلت می‌‌نمایم‌.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته