دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

درویش: ترابی با هیچ بازیکنی معاوضه نمی‌شود/ سایپا آسیایی می‌شود

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: حسن‌زاده می‌تواند رضایت‌نامه‌اش را از باشگاه ذوب‌آهن بگیرد تا برای جذب او اقدام کنیم.
کد خبر : 96471

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بحث انتقال مهدی ترابی به پرسپولیس و استقلال با تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه سایپا منتفی شد. از سویی دیگر باشگاه ذوب‌‌آهن پیشنهادهایی را برای انتقال مسعود حسن‌زاده در دست دارد و این بازیکن هم به خاطر آنکه تجربه جدیدی داشته باشد به دنبال انتقال به باشگاه دیگری است. یکی از باشگاه‌هایی که حسن‌زاده را می‌خواهد سایپاست و در این میان سعید آذری، مدیرعامل ذوب‌‌‌آهن اعلام کرده است برای انتقال این بازیکن سایپا باید مهدی ترابی را به ذوب‌‌‌آهن بدهد.


در همین باره رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «انتقال مهدی ترابی به باشگاه‌های دیگر از همان ابتدا هم منتفی بود. ما این هافبک ملی‌پوش را که با بازی‌های خوبش از سایپا خود را به تیم‌ملی رساند، می‌خواهیم و حاضر نیستیم تحت هیچ‌شرایطی او را با بازیکن دیگری معاوضه کنیم. حسن‌زاده یکی از بازیکنان جوان و آینده‌دار فوتبال ماست که در لیگ برتر ارزش‌های خود را نشان داده اما هنوز نتوانسته است به تیم ملی برسد. اگر این بازیکن برای تیم ذوب‌آهن به اندازه مهدی ترابی ارزش دارد، چرا باید با مهدی ترابی معاوضه شود؟ این قبیل رفتار برای ما عادی شده و بازیکن ملی‌پوش خود را از دست نمی‌دهیم.»


او ادامه داد: «مسعود حسن‌زاده علاقه‌ای ندارد در ذوب‌آهن بماند و دوست دارد در تیم ما بازی کند. او با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد دارد و با توجه به اینکه مورد تایید کادرفنی ما قرار گرفته، می‌تواند رضایت‌نامه‌اش را از باشگاهش بگیرد تا برای جذب او اقدام کنیم.»


مدیرعامل سایپا در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا حسین فرکی بتواند با سایپا سهمیه آسیایی بگیرد و چه تضمینی وجود دارد تا این مربی همچون زمان حضورش در سپاهان پیش از نیم فصل از تیم جدا نشود؟ تصریح کرد: «ما به موقع کارمان را شروع کردیم و امکانات لازم را برای موفقیت تیم فراهم کرده‌ایم. فرکی مربی با تجربه‌ای است و کارنامه درخشانی دارد. قرار نیست که با چند هفته ناکامی از او جدا شویم. فرکی فرصت و امکانات لازم برای پیشرفت را در اختیار دارد و مطمئن هستم او در کسب نتیجه موفق عمل می‌کند.»


درویش خاطرنشان کرد: «در تمام مقاطع فصل حامی و پشتیبان کادرفنی هستیم تا پس از چند فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست آوریم. رسیدن به این افتخار از حسین فرکی و تیمش برمی‌آید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته