دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت و گو با آنا

عشوری : هدف تراکتورسازی کسب دو جام است / فوتبال به سن و سال نیست

هافبک تراکتورسازی گفت: از همان روز اول برای قهرمانی در هر دو جام هم قسم شده ایم.
کد خبر : 96425

سینا عشوری در گفت و گو با خبرنگار آنا، با ابراز خرسندی از روند جذب بازیکنان شاخص تراکتورسازی گفت: «تیم امسال تیم بسیار خوبی است و بازیکنان توانمندی به جمع ما اضافه شده‌اند. یک سری از این بازیکنان مانند ابراهیمی به خانه خود بازگشته‌اند. ادینیو، محمد نوری، محسن بنگر هم بازیکنان بزرگی هستند و در کنار آنها تمام بازیکنانی که تمدید کردند نیز جزو شاکله اصلی تیم فصل گذشته بودند که با در نظر گرفتن تمامی این موارد، به اعتقاد من تیم بزرگی داریم.»


وی در رابطه با انتقادادت از سن بالای بازیکنان جذب شده هم افزود: «فوتبال ورزشی است که سن و سال نمی‌شناسد. جای دور نمی‌روم در همین لیگ خودمان بازیکنانی داریم که با وجود سن بالایی که دارند بازیکنان کلیدی تیم خود محسوب می‌شوند و این نشان می‌دهد سن و سال همیشه معیار خوبی برای سنجش توانایی یک بازیکن نیست.»


هافبک متعصب هواداران تراکتورسازی در مورد نقش آقای آجرلو و امیر قلعه نویی در رابطه با بستن تیمی قدرتمند هم خاطرنشان کرد: «آجورلو در این قضیه سنگ تمام گذاشتند و هرچه در وصف این مرد بگویم کم گفته‌ام. به نظرم در تیم تراکتورسازی شاید امسال تنها سالی است که همه بازیکنان چه از نظر مالی و چه از نظر مسائل دیگر با رضایت کامل سر تمرین آمده‌اند.»


وی تصریح کرد: «همانطور که گفتم امسال تیم بزرگی داریم و این تیم بزرگ، مربی بزرگ می‌خواست تا از نظر نظمی تیم را جمع کند و به نظرم امیرخان برازنده تراکتورسازی است.»


عشوری در پاسخ به اینکه هدفگذاری بازیکنان و کادر فنی برای لیگ جدید چیست هم اظهار داشت: «هدف ما کسب دو جام است. ما از همان روز اول برای قهرمانی در هر دو جام صحبت کرده‌ایم و تمام تلاشمان را برای کسب آنها به کار خواهیم بست. ان شاءالله که با کمک هوادارانمان بتوانیم به این مهم برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته