دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برپایی ایستگاه‌های فرهنگی «وصال یار» در شب‌های قدر

فرهنگ‌سرای خاتم (ص) همزمان با شب‌های قدر و با هدف بهره‌مندی بیشتر شهروندان روزه دار از این شب‌ها و نیز معرفت افزایی و انس با امام عصر(عج) ویژه برنامه «وصال یار» را برگزار می‌کند.
کد خبر : 96383

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، با توجه به حضور حداکثری مخاطبان در اماکن برگزاری مراسم های شب های قدر، در این برنامه در نظر است موضوع انس با حضرت بقیه الله الاعظم با ارایه ی محصول فرهنگی تحت عنوان «وصال یار» مورد توجه قرار گیرد.


بر اساس این گزارش در این برنامه 9 ایستگاه فرهنگی هنری راه‌اندازی می‌شود که شامل غرفه‌های وصال یار، شهدای مدافع حرم، نقاشی با موضوع ترسیم شب‌های قدر و حضرت علی (ع)، نمایشگاه کتاب با موضوع شب‌های قدر و سخنان رهبری، ختم قرآن، نذر کتاب، بخش کودک، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، خطاطی و یک آیه یک نذر است.


این گزارش می افزاید: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 و فرهنگ‌سرای خاتم (ص) با همکاری و مشارکت مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 و فرهنگ‌سرای رضوان در ایستگاه حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در این غرفه ها به مدت سه شب به مخاطبان خدمات فرهنگی هنری ارائه می‌کنند.


این برنامه شامگاه 19 رمضان مصادف با جمعه 4 تیر، شامگاه 21 رمضان مصادف با یکشنبه 6 تیر و شامگاه 22 رمضان مصادف با سه شنبه 8 تیر ماه برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: شب های قدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته