دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1394 - 16:01

خاکپور: هدف ما صعود به المپیک است/ بازیکنان برای ریو هم قسم شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان قبل از اولین دیدار این تیم در انتخابی المپیک تاکید کرد تنها هدف تیم امید صعود این تیم به رقابت‌های المپیک است.
کد خبر : 9637

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک ریو فردا در اولین گام به مصاف تیم نپال خواهد رفت.


محمد خاکپور در کنفرانس خبری قبل از این دیدار گفت: بر خلاف عده‌ای که اعتقاد دارند ایران در گروه بسیار ساده‌ای قرار گرفته است، چنین اعتقادی ندارم و اتفاقاً عقیده دارم در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار داریم.


وی ادامه داد: تمرینات بسیار خوبی را در مدت زمانی که داشتیم انجام دادیم و اکنون نیز بازیکنان به شرایط مطلوب برای انجام مسابقه رسیده‌اند.


وی افزود: فردا اولین بازی خودمان را در مقابل تیم نپال انجام خواهیم داد و به هیچ عنوان حریف را دست کم نخواهیم گرفت زیرا آنطور که حریف را تحلیل کردیم دانستیم که این تیم می‌تواند برای رقبا دردسرساز باشد.


خاکپور درباره شانس ایران برای حضور در المپیک ریو عنوان کرد: راه بسیار سختی را در پیش داریم و از اکنون نمی‌توان اظهار نظر خاصی انجام داد اما هدف ما صعود به المپیک ریو خواهد بود و بازیکنان نیز برای رسیدن به این هدف با یکدیگر هم قسم شدند.


سرمربی تیم ملی امید درباره حضور 2 بازیکن تیم بزرگسالان عنوان کرد: حضور جهانبخش و آزمون در تیم امید باعث افزایش روحیه سایر ملی‌پوشان شد و اکنون با تمام قوا به مصاف حریفانمان خواهیم رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته