دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1395 - 14:41

ثبت نام 360 نفر از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پنجمین طرح «رمضان، بهار قرآن»

360 نفر از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در پنجمین طرح رمضان بهار قرآن «تفسیر سوره حجرات» شرکت کردند.
کد خبر : 96369

به گزارش خبرنگار آنا، این دوره 32 ساعته با عنوان کارگاه « تفسیر سوره حجرات » و به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به مدت چهار روز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود که در طول این دوره تعداد 360 نفر از اعضای هیأت علمی و کارکنان علاقه مند حضور خواهند داشت و پس از شرکت در آزمون پایان دوره و کسب حداقل 60 امتیاز از 100 امتیاز برای آنان گواهی پایان دوره صادر خواهد شد. همچنین به برگزیدگان جوایز ارزنده ای نیز اهدا خواهد شد.


این دوره با تدریس حجت الاسلام والمسلمین هاشمی امام جمعه شهرستان شفت برگزار شد.


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در این دوره از کارگاه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضران در دوره گفت: رمضان، بهار قرآن کریم و جلوه رحمت و مهربانی خداوند است که ایمان آوردگان به انس با قرآن و شرکت در میهمانی آفریدگار فراخوانده شده و از نعمت های معنوی و بهشتی آن بهره مند می‌شوند.



حجت الاسلام قاسم قاسمی با گرامیداشت لیالی قدر و با تاکید بر اهمیت این ایام و لیالی اظهار کرد: خداوند بزرگ ماه مبارک رمضان ، بویژه شبهای قدر را برای عبادت بندگانش برگزید. شب قدری که هیچ شبی به برتری و عظمت آن ، نمی رسد. شب قدری که خداوند از هزار ماه برتر و عزیزترش دانسته است.


قاسمی ادامه داد: به همت حوزه دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ارتقای دانش قرآنی دانشگاهیان و بهره مندی از دستورات حیات بخش قرآنی در ماه مبارک رمضان پنجمین دوره طرح فرهنگی « رمضان بهار قرآن » همزمان با دیگر واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، در این واحد دانشگاهی اجرا می شود.



مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، یکی از اولویت های مؤثر حوزه فرهنگی دانشگاه را پرداختن به موضوعات قرآنی دانست و تصریح کرد: ان‌شاالله بتوانیم در فعالیت های فرهنگی با تمسک به قرآن و عترت ، در عمق بخشی موضوعات فرهنگی دانشگاه قدم های مؤثری را برداریم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته