دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1395 - 13:48

زمزمه عاشقانه دعای ابوحمزه ثمالی در جوار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر

دانشگاهیان همنوا با مردم شهید پرور اصفهان و خمینی شهر در ماه میهمانی خدا دعای روح بخش ابوحمزه ثمالی را در جوار مزار پنج شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر قرائت کردند و از فیوضات ماه رحمت و مغفرت بهره‌مند شدند.
کد خبر : 96359

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشجویان، کارکنان و اساتید مؤمن و خداجوی همراه با مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور خمینی شهر و اصفهان در فضایی معنوی و روحانی با قرائت دعای ابوحمزه ثمالی با معبود و خالق بی‌همتای خود نجوای عاشقانه سردادند.


حجت‌الاسلام اصغر شیروی سخنران مراسم در جمع روزه داران موحد گفت: «شهدا جانشان را برای آسایش و راحتی ما اهدا کردند و ما امروز در چنین مکان مقدس و در جوار آنان توفیق عبادت و بندگی پیدا کرده‌ایم. در دین اسلام کسانی که از گناه خودشان پشیمان می‌شوند و توبه می‌کنند خدا آن را می‌پذیرد چون نفرت بنده از گناه را آگاهی دارد و انسان بسوی خوبی‌ها گرایش پیدا می‌کند. »


وی افزود: «در واقع بالا‌ترین خوبی‌ها‌‌ همان دوست داشتن خدا و اهل بیت (ع) است که در کنار توبه انسان از شفاعت نبی و اهل بیت (ع) و شهدا برخوردار می‌شود و اکنون در جوار اولیای خدا دست بر دعا برداشته‌ایم و طلب بخشش از گناه می‌کنیم و همین شهدا ما را به خاطر نیت‌های پاک، اخلاص و عمل صالح مورد شفاعت قرار می‌دهند.»


نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع زائران شهدا گفت: «از دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان آن که میزبانی چنین مراسمات معنوی را قبول می‌کنند و شرایط را برای دعا و راز و نیاز مردم در فضای معنوی فراهم می‌کنند قدردانی می‌کنم. اکنون دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با افراد دلسوز و مؤمن و وفادار به نظام و انقلاب اداره می‌شود و از خدا برای همه کسانی که در راه ترویج معارف اسلامی، قرآن و اهل بیت قدم بر می‌دارند توفیق روز افزون مسئلت دارم.»


سید جواد ابطحی ادامه داد: «ارتباط خوب دانشگاه آزاد اسلامی با جامعه و مردم یک ارزش است و امیدوارم این ارتباط روز به روز بیشتر و مردم وسیع‌تر از توانمندی و امکانات دانشگاه بهره‌مند شوند.»


پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس بیش از یک دهه میهمانان محیط مقدس علم و دانش هستند که هر سال به برکت حضور مجاهدان راه خدا و به عشق آنان، مردم دور مزار آن‌ها جمع می‌شوند و به راز و نیاز می‌پردازند. شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر اولین میهمانانی هستند که در استان اصفهان در مکان مقدس علم و دانش آرام گرفتند و مزارشان قبله‌گاه اهل یقین شد و اکنون با تلاش مدیران و مسئولان اجرایی دانشگاه بمناسبت‌های مختلف، مردم از فضای نورانی مزار شهدا بهره می‌برند که افتخاری درخشان برای دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته