دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1395 - 11:13
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با آنا:

اعمال محدود تردد در محور چالوس برای روز جمعه/ بارش پراکنده باران در محورهای استان آذربایجان شرقی

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با بیان اینکه روز جمعه در محور چالوس از ساعت 16 الی 24 از کرج به سمت مرزن آباد محدودیت تردد اعمال می‌شود، گفت: هم‌اکنون در برخی از محورهای استان آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران گزارش شده است.
کد خبر : 96306

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در حال حاضر در تمامی جاده‌ها و معابر کشور، وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است، اظهار کرد: هم‌اکنون در برخی از محورهای استان آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران گزارش شده است.
به گفته وی در اکثر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به ممنوعیت تردد در محور چالوس اشاره کرد و گفت: برای فردا در محور چالوس از ساعت 16 الی 24 از کرج به سمت مرزن آباد محدودیت تردد اعمال می‌شود. البته بسته به میران ترافیک در این محور ممکن است ساعت اعمال محدودیت تغییر کند.
وی با بیان اینکه محور فیروزکوه محدود شمبله تا پل سلطانی تا 17 شهریور از شنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 7:30 تا 18:30 مسدود است، اضافه کرد: طی امروز و فردا (جمعه) هیچ گونه عملیات عمرانی در این محور صورت نمی‌گیرد.
رحمانی مطرح کرد: محور هراز از پلورتا امام زاده هاشم و از گالری امامزاده هاشم تا رودهن تا 14 تیر از شنبه هر هفته از ساعت 7 صبح تا 17 به جز روزهای تعطیل مسدود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب