دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رضا مهاجری: زودتر از تیم‌های دیگر استارت زدیم/ می‌خواهیم فوتبال مشهد را سربلند کنیم

سرمربی پدیده مشهد گفت: در فصل بعد به دنبال کسب رتبه بهتر نسبت به فصل گذشته هستیم و تمام توان خودمان را می‌گذاریم تا فوتبال مشهد در لیگ برتر سربلند شود.
کد خبر : 96301

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد وضعیت تمرینات پدیده برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: «ما حدود 15 روز است که تمرینات خودمان را شروع کردیم و در واقع می‌توان گفت که جز اولین تیم‌هایی بودیم که استارت فصل بعد را زدیم. بعد از چند جلسه تمرینی که در مشهد داشتیم یک اردوی 10 روزه را در تهران آغاز کردیم و یکشنبه اردوی ما در تهران به پایان می‌رسد.»


وی ادامه داد: «بعد از اردوی تهران یک هفته در مشهد تمرین می‌کنیم و بعد از آن مرحله دوم اردوی خودمان را آغاز می‌کنیم و در حال حاضر مکانش مشخص نیست.»


مهاجری در رابطه با نفراتی که در نقل و انتقالات به پدیده پیوستند بیان کرد: «ما در فصل نقل و انتقالات با چند بازیکن مذاکره کردیم و تاکنون موفق شدیم 7-8 بازیکن را جذب کنیم. زامهران، خذیراوی، کمندانی، خرسندنیا، منصوری و یک مدافع تیم ملی ارمنستان بازیکنانی هستند که تاکنون به ما پیوستند. البته چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. مثلا مهدی خیری از پدیده جدا شد و به خونه به خونه بابل پیوست.»


سرمربی پدیده در مورد هدف این تیم برای فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر گفت: «در حال حاضر همه تیم‌ها دنبال یارگیری هستند تا نفرات تیمشان را کامل کنند و هنوز استخوان بندی اصلی تیم‌ها شکل نگرفت و به همین دلیل شناختی رو رقیبان خودمان نداریم. ما قطعا در فصل بعد به دنبال کسب رتبه بهتر نسبت به فصل گذشته هستیم و تمام توان خودمان را می‌گذاریم تا فوتبال مشهد در لیگ برتر سربلند شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته