دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1394 - 13:07

لالیگا در نیوکمپ/ بارسا امشب کار را تمام می‌کند

تیم بارسلونا اسپانیا امشب در ورزشگاه خانگی خود این فرصت را دارد تا اختلاف امتیازش با رئال مادرید در ال کلاسیکو را افزایش دهد و راه قهرمانی خود را هموار کند.
کد خبر : 9616

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، 2 رقیب دیرینه بار دیگر در ال کلاسیکو مقابل یکدیگر به میدان می‌روند،نبردی سخت که برای دو تیم حکم یک فینال تمام عیار را خواهد داشت.


بارسلونا که این روزها در اوج به سر می‌برد و بهترین نتایج را در لیگ قهرمانان اروپا و لالیکا به دست آورده اکنون در ورزشگاه 120 هزار نفری نیوکمپ باید به مصاف رقیب دیرینه خود برود.


این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بارسلونا با 1 امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر جدول لالیگا قرار دارد ضمن آنکه این تیم با حضور در فینال کوپا دل ری مدعی اصلی تصاحب جام حذفی نیز محسوب می‌شود.


از سوی دیگر رئال مادرید که در هفته های گذشته با فراز و نشیب‌های فراوان دست و پنجه نرم کرد اکنون به کارزاری پا خواهد گذاشت که چاره‌ای برای پیروزی مقابل حریف وجود ندارد زیرا در غیر اینصورت با توجه به دیدارهای باقی مانده برای دو تیم شاگردان آنچلوتی باید با قهرمانی در لالیگا خداحافظی کنند.


رئالی‌ها که در هفته گذشته انسجام لازم را به خصوص در خط حمله خود نداشتند در 2 بازی قبلی تلاش کردند تا این مشکل را برطرف کنند که البته تا حدودی نیز موفق به انجام این کار شدند.


شاگردان لوییس انریکه و با 120 هزار هوادار خود امشب از رئالی‌ها در حالی پذیرایی می‌کنند که به خوبی می‌دانند لیونل مسی در تقابل با کریستیانو رونالدو نقش کلیدی ایفا خواهد کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته