دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیش بازی سوئد و بلژیک؛ همه چشم‌ها به آقای خاص سوئد

استادیوم استادونیس شهر نیس امشب ساعت 23:30 شاهد نبرد مرگ و زندگی تیم های بلژیک و سوئد خواهد بود دیداری که تکلیف صعود کننده دوم گروه E را مشخص خواهد کرد.
کد خبر : 96121

به گزارش گروه ورزشی آنا، بلژیک از دو بازی 3 امتیاز دارد. برد یا مساوی آنها را به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک شانزدهم خواهد کرد. در آن سو سوئد تنها با برد راهی دور بعد خواهد شد و تساوی کارشان را به اما و اگر می کشاند و باخت هم باعث حذف این تیم می‌شود.بلژیک چشمه ای از آن تیم قدرتمند را مقابل ایرلندی نشان داد که خوب بازی نمی کند اما سوئد تیم بهتری است و بدون شک شیاطین سرخ کار دشواری برابر آنها که برای صعود خواهند جنگید، دارند.


در سوئد همه توپ‌ها به زلاتان ختم خواهد شد. همه مردم سوئد چشم به ساق ها و سر او دوخته اند تا بلکه این تیم را به موفقیت برساند و به جمع شانزده تیم برتر اروپا صعود کنند. بلژیکی ها هم «هازارد» را سرحال تر می بینند.


«لوکاکو» گلزنی کرده است و «دبروین» هم نشان داد که می تواند همانند بازی هایش در سیتی، حرک های انفجاری اش را تکرار کند.مصاف امشب بازی قدرت است، زور آزمایی برای ماندن. برای حیثیت و افتخار. آنها از پا نخواهند نشست و همانند کرواسی تا پایان امیدهای خود را در دل زنده نگه می دارند تا آن ضربه شادی آفرین را که انتظارکشده اند، شلیک کنند.
ترکیب احتمالی تیم سوئد:ایساکسون، لیندولف، یوهانسون، گرانک ویست، اولسون، لارسون، ادکال، کالستروم، فورسبرگ، برگ، ابراهیموویچ.
ترکیب احتمالی تیم بلژیک:کورتوا، مونیر، آندرویلد، ورمایلن، فرتونگن، ویتسل، ناینگولان، مرتنز، دی بروین، هازارد، لوکاکو.


انتهای پیام/

برچسب ها: بلژیک سوئد یورو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته