دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1395 - 14:35

قاری بین‌المللی مصری، میهمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

محفل نورانی انس با قرآن با حضور استاد علی محمود شمیس، قاری بین المللی از کشور مصر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.
کد خبر : 96057

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور استاد علی محمود شمیس، قاری بین المللی از کشور مصر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد.



محفل معنوی انس با قرآن کریم به همت حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و در سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان و استادان در مسجد امام جعفر صادق (ع) واحد گرمسار برگزار شد.



در این محفل نورانی سه تن از قاریان شهرستان گرمسار از جمله قاری نوجوان نیز در فضایی معنوی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.


در ادامه محفل نورانی انس با قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، قاری ممتاز بین المللی، استاد علی محمود شمیس از کشور مصر با تلاوت زیبای آیاتی از کلام الله مجید حاضران در مراسم را به فیض رساند.



حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های معنوی متنوعی از جمله محافل انس با قرآن، جلسات تفسیر قرآن کریم و نهج البلاغه، جزء خوانی، نماز جماعت، مسابقات کتابخوانی و آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار می‌کند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته