دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1395 - 15:29

درخشش دانشگاهیان واحد فسا در بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در بخش شفاهی بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خوش درخشیدند.
کد خبر : 96042

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرحله استانی بیست و یکمین دوره مسابقات شفاهی قرآن و عترت ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان فارس با حضور همه منتخبان مرحله استانی واحد‌ها و مراکزآموزشی دانشگاه آزاداسلامی استان فارس در دو بخش خواهران و برادران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد.


مریم غضنفر مسئول کانون قرآن و عترت واحد فسا گفت: «در این دوره از مسابقات ۱۱ نفر از استادان، دانشجویان و کارکنان منتخب واحد فسا حضور داشتند که در فضای بسیار صمیمی با منتخبان واحد‌ها و مراکز آموزشی استان فارس به رقابت پرداختند و از بین ۱۱ نفرشرکت کننده از واحد فسا ۶ نفر رتبه بر‌تر این دوره از مسابقات را کسب و ۳ نفر به مرحله کشوری راه یافتند.»


در بخش استادان مجتبی رحم دار، در رشته ترتیل موفق به کسب رتبه دوم منطقه شد.


در بخش دانشجویان الهه نوروزی در رشته حفظ ۱۰ جزء موفق به کسب رتبه اول استان و به مرحله کشوری راه یافت و صدیقه‌پور فاضل در رشته ترتیل رتبه دوم استان را از آن خود کرد.


در بخش کارکنان نیز نرگس سیاحتگر در رشته ترتیل و مهناز احمدی در رشته حفظ جزء ۳۰ موفق به کسب رتبه اول استان شدند و به مرحله کشوری راه یافتند و محمد جواد آقا بیگی رتبه دوم استان در رشته اذان را به خود اختصاص داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته