دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آخرین فرصت رونالدو و یارانش برای ماندن در یورو 2016/ مجارها در پی حفظ صدرجدول

تیم ملی پرتغال در آخرین دیدار خود از دور گروهی نیاز به آمادگی 100 درصد کریس رونالدو دارد.
کد خبر : 96041

به گزارش گروه ورزشی آنا، دور سوم و آخرین مرحله گروهی یورو 2016 با انجام چهار دیدار از دو گروه E و F به اتمام خواهد رسید و تکلیف 16 تیم حاضر در یک هشتم مشخص می‌شود. در حساس‌ترین بازی گروه Fتیم ملی پرتغال از ساعت 20:30 به مصاف مجارستان شگفتی ساز می رود.


یاران کریستیانو رونالدو از دو دیدار گذشته خود 2 امتیاز کسب کرده‌اند و در رده سوم قرار دارند و مجارستانی‌ها از دو دیدار گذشته خود به یک پیروزی و یک تساوی رسیده اند و با چهار امتیاز در صدرنشین جدول گروه F هستند.


با توجه به نتایج به دست آمده تیم مجارستان در هر صورت به دور بعد صعود کرده است و از این بابت با خیالی آسوده پا به این دیدار می‌گذارد و تنها برای تثبیت جایگاه اولی خود تلاش می‌کند.


اما پرتغالی‌ها و کریستیانو رونالدو به دلیل کسب نتایج ضعیف مقابل ایسلند و اتریش مورد انتقاد هواداران و رسانه ها قرار گرفته کار سختی پیش رو دارند و با شکست در این دیدار از گردونه رقابت‌ها حذف می‌شود. البته اگر بازی به تساوی برسد شانس حضور در یک هشتم نهایی به عنوان تیم سوم را دارد و در صورت پیروزی هم به عنوان تیم اول و یا دوم می تواند به دور بعد راه پیدا کند.


پرتغال تاکنون 10 بار مقابل مجارستان قرار گرفته است و به 7 پیروزی رسیده و تاکنون مقابل این تیم تن به شکست نداده است و این موضوع می‌تواند از لحاظ روحی و روانی برای پرتغالی ها نکته مثبتی باشد.


در دیگر بازی این گروه تیم های ایسلند و اتریش به مصاف هم می‌روند.


ترکیب احتمالی مجارستان:


گابور کرالی، آتیلا فیولا، گوژمیچ، آدام لانگ، تاماش کادار، زولتان گرا، آدام ناج، لاسلو کلینهیزلر، بالاژ جوژاک،پریسکین، زولتان استبر


ترکیب احتمالی پرتغال:


روی پاتریسیو، پپه، رافائل گوئررو، ریکاردو کاروالیو، کریستیانو رونالدو، ژائو موتینیو، ویلیام کاروالیو ، ویرینیا، آندره گومس، کوارسما و نانی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته